با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان؛

«اسفندیار جوشن» به عنوان سرپرست فرمانداری صومعه‌سرا معارفه شد+ تصاویر

با حضور بهروز جلایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان اسفندیار جوشن به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا معرفی و منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهروز جلایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید صومعه‌سرا در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان، جانبازان و سرداران یعقوب حسینی و علیرضا خلوص دهقان‌پور، اظهار کرد: بنده توفیق هم رزمی و رفاقت با این شهیدان و جمع کثیری از رزمندگان این منطقه را داشته ام.

وی حضور در یک پست و مسئولیت را خدمت در راه خدا و برای خلق خواند و افزود: نشانه‌های مزد کار یک مسئول توفیق در خدمت و خدمت خالصانه و مخلصانه است و این باید یک دغدغه باشد.

جلایی با بیان اینکه گاهی برخی از مسئولان شأن و جایگاه خود را نمی‌دانند و فقط برای معروف شدن به این مسند تکیه می‌زنند، گفت: شناخت خدمت‌گزاری و وفای به عهد نشانه یک مسئول در وفای به عهد است.

وی به گمانه زنی رسانه‌های در شهرستان صومعه‌سرا در چند روز اخیر اشاره و افزود: رسانه‌ها امانت داری را برای پیشرفت شهرستان و جایگاه این شهرستان رعایت کنند و در نوشتار دقت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استانداری گیلان با اشاره به اینکه شهرستان صومعه‌سرا را می‌شناسم به اندازه‌ای که شما مرا می‌شناسید، گفت: در صومعه سرا اهداف و برنامه‌های که باید در شأن مردم بر گرفته از نظام اسلامی محقق می‌شد، نشده است و شهرستان عقب ماندگی دارد.

جلایی ابراز امیدواری کرد: تا در سال ۱۴۰۳ دولت با همین روند که پیش می‌رود تا سال ۱۴۰۳ اوضاع بهتر شود.

وی به شرایط مطلوب سواحل گیلان اشاره و افزود: ما در سال  گذشته حدود ۴۹ غریق داشتیم و امروز که من در جمع شما هستم این آمار به ۹ نفر  رسیده است در حالی که ۵۰ میلیون نفر مسافر در گیلان تردد داشته است.

جلایی به بیمه سلامت و رزومه این نهاد دولتی اشاره و خاطر نشان کرد: ما امروز کسی را نداریم که بیمه نباشد و بیش از یک میلیون ۳۰۰ هزار نفر در گیلان از بیمه سلامت برخوردار هستند و بیماران صعب العلاج که هزینه گرانی را باید برای یک آمپول مثال ۲۰ میلیون تومان بپردازند با بیمه ۳ یا ۴میلیون تومان می‌پردازند که البته این هم برای بیمار زیاد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان همچنین یادآور شد: ما در یک بخش مهم در جمهوری اسلامی سنگر دیگری مانند خرمشهر را از دست داده و آن سنگر حجاب است، که برخی هم با اغتشاشات و مخالفت با نظام سنگر حجاب را مورد هجمه قرار داده اند.

جلایی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات شهرستان صومعه‌سرا اشاره و افزود: صومعه‌سرا با پتانسیل خاص خود شهرستان خاص است زیرا نیشکر، شیلات ابریشم، مرغداری‌های بزرگ کشور، صنوبر  وبرنج و… را دارا است.

در پایان این جلسه با حضور بهروز جلایی، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گیلان اسفندیار جوشن به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه‌سرا معرفی و منصوب شد.

Share