پرنده تحویل ماموران اداره محیط زیست شد

کشف یک بهله عقاب کمیاب در خانه یک شهروند رودباری

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار از کشف یک بهله عقاب کمیاب که غیرقانونی در منزل یکی از شهروندان نگهداری می‌شد، خبر داد و افزود: کارشناسان ارزش این پرنده را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار از کشف یک بهله عقاب کمیاب که غیرقانونی در منزل یکی از شهروندان نگهداری می‌شد، خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب در تشریح این اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی رودبار در همکاری انجام شده با اداره محیط زیست از نگهداری یک پرنده کمیاب در منزل یکی از شهروندان مطلع شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضایی، منزل این فرد مورد بازرسی قرار گرفت و یک بهله عقاب کمیاب که به صورت غیرمجاز نگهداری می‌شد، کشف و تحویل ماموران اداره محیط زیست شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این پرنده را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهم ۵۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست جهت جلوگیری از شکار غیرمجاز و انقراض حیوانات نادر، هرگونه اقدام متجاوزانه به محیط زیست را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

Share