فرمانده انتظامی رودبار اعلام کرد:

دستگیری ۲۴ نفر اراذل و اوباش در رودبار | کشف ۱۰ قبضه سلاح سرد و گرم

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار از اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری ۲۴ نفر اراذل و اوباش در این راستا خبر داد و گفت: از این افراد ۱۰ قبضه سلاح سرد و گرم کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار از اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری ۲۴ نفر اراذل و اوباش در این راستا خبر داد و گفت: از این افراد ۱۰ قبضه سلاح سرد و گرم کشف شد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی به مدت ۳ روز در سطح شهرستان رودبار به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از دستگیری ۲۴ نفر از اراذل و اوباش با اقدامات پلیسی صورت گرفته در اجرای این طرح خبر داد و بیان داشت: از این افراد ۹ قبضه سلاح سرد و یک اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ روشن‌قلب در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آن را به خطر بیاندازد.

Share