فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف بیش از ۶۲ کیلوگرم تریاک از یک خودرو و دستگیری ۳ قاچاقچی در رودبار

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۶۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو فیدلیتی و دستگیری ۳ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از ۶۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو فیدلیتی و دستگیری ۳ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است، اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به سمت رشت به یک دستگاه خودرو سواری فیدلیتی که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۶۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودرو مورد نظر خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهمان ۲۵، ۲۷ و ۴۳ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر از شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه مورد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share