مدیرکل هواشناسی استان گیلان خبر داد؛

پیش بینی هواشناسی گیلان طی روزهای آینده | بارش باران‌های نقره‌ای در مناطق مختلف گیلان

هواشناسی گیلان اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به آسمان گیلان سواحل تالش با ۵۲ میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون در همه‌ی شهر‌های استان کم و بیش باران می‌بارد گفت: با ورود سامانه بارشی از دیشب به استان سواحل گیسوم تالش با ۵۲ میلیمتر، آستارا ۲۳ میلیمتر، کیاشهر ۲۱، امام زاده اسحاق ۲۰ میلیمتر و بندر انزلی ۱۸ میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته است.

محمد دادرس با بیان اینکه این سامانه بارشی تا ظهر پنجشنبه در گیلان ماندگار است. او افزود: از صبح پنجشنبه سامانه تضعیف شده و به تدریج دمای هوا افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به وضعیت دریا، تصریح کرد: دریا امروز و فردا با ارتفاع موج حداکثر ۲ متر برای شنا و فعالیت‌های دریانوردی نامناسب است.

محمد دادرس همچنین دمای هوای شهر رشت را امروز در گرم‌ترین ساعت ۲۶ درجه اعلام کرد و افزود: رطوبت هوای این شهر نیز ۱۰۰ درصد است.

به گفته مدیرکل هواشناسی گیلان؛ در ۲۴ ساعت گذشته ازبرم سیاهکل ۳۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین و اسبه وونی تالش با ۹ درجه خنک‌ترین مناطق استان بوده اند.

Share