استاندار گیلان با حضور در آستارا؛

روحیه جهادی و انقلابی در لایه‌های مختلف مدیریتی استان گیلان موج می‌زند

استاندار گیلان با اشاره به پای کار بودن همه دستگاه‌های خدمات رسان در مناطق سیل زده غرب استان گفت: امدادرسانی به مناطق سیل زده با جدیت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی در جلسه کمیته بحران مناطق سیل زده غرب گیلان در آستارا، بیان کرد: بارش باران روزهای گذشته در سده اخیر در غرب گیلان بی‌سابقه بوده است و از همان ابتدای شروع باران و وقوع سیلاب، دستگاه‌های خدمات رسان و گروه‌های امدادی پای کار بودند.

عباسی با اشاره به اینکه سیل آستارا خسارت جانی نداشت، افزود: خسارت مالی پس از وقوع هر اتفاق غیر مترقبه‌ای دور از انتظار نیست که البته جبران می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با تقدیر از تلاش‌های خستگی ناپذیر گروه‌های جهادی و مردمی در امدادرسانی به سیل زدگان غرب استان تصریح کرد: همیاری مردمی در سیل اخیر غرب گیلان ستودنی است و امدادرسانی به مناطق سیل زده با جدیت ادامه دارد.

عباسی با اشاره به پای کار بودن همه دستگاه‌های خدمات‌رسانی در مناطق سیل زده غرب گیلان، اضافه کرد: روحیه جهادی و انقلابی در لایه‌های مختلف مدیریتی استان گیلان موج می‌زند و این مهم را در بحران سیل اخیر به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به قطعی آب شرب شهر آستارا، افزود: عملیات آبرسانی به وسیله تانکر و همچنین توزیع بسته‌های آب معدنی انجام شد.

استاندار گیلان با اشاره به اعزام پرسنل شهرداری‌های تالش و رشت برای امدادرسانی به آستارا، اضافه کرد: برق برخی نواحی قطع شده بود که با تلاش دستگاه مربوطه وصل شد.

وی با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده تالش، بیان کرد: راه روستایی مسدود شده منطقه سیل زده تالش در حال بازگشایی است.

 

Share