شهردار بندر کیاشهر خبر داد؛

تفاهم‌نامه شهرداری بندر کیاشهر و بیمه تعاون برای ارائه بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی

«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر اعلام کرد: با حمایت شورای اسلامی شهر و در راستای توسعه رفاه شهروندی، تفاهم‌نامه صدور بیمه حوادث؛ آتش‌سوزی، فی‌مابین شهرداری این شهر بندری و بیمه تعاون با ۸۵ درصد تخفیف منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر اظهار کرد: با محوریت گسترش رفاه شهروندان، شهرداری این شهر ساحلی و بیمه تعاون، تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رسانده‌اند که طی آن برخی خدمات ویژه از جمله بیمه آتش‌سوزی (منازل، اصناف و واحدهای تجاری) و حوادث و… با ۸۵ درصد تخفیف به «کیاشهروندان» ارائه شود.

وی ضمن تشریح مفاد این تفاهم‌نامه که برای اولین بار در استان گیلان، صورت می‌گیرد گفت: ارائه مشاوره در زمینه انتخاب بهترین نوع بیمه نسبت به شغل، محل سکونت، خودرو و … از جمله موضوعات مندرج در این تفاهم‌نامه است.

شهردار بندر کیاشهر در ادامه شرح داد: برگزاری جشنواره‌های آموزشی برای کیاشهروندان نیز از مباحث مهمی است که طرفین نسبت به آن تاکید داشته و در این تفاهم‌نامه، گنجانده شده است.

عاطفی در پایان با بیان اینکه شهرداری ارگانی خدمات‌رسان است اظهار کرد با توجه به مسئولیت‌های خود نسبت به همشهریان و همچنین رسالت خدمتگزاری که به‌عهده ما است در جهت گسترش رفاه اجتماعی، تلاش‌هایی از این دست، در دستور کار مجموعه مدیریت شهری بندر کیاشهر می‌باشد و برای سهولت انجام مراحل بیمه، کارشناسان بیمه تعاون در بندر کیاشهر مستقر می‌شوند.

همچنین بهمن بابازاده مدیرعامل بیمه تعاون استان گیلان، نیز با بیان اینکه طرح ویژه تخفیف ۸۵ درصدی بیمه آتش‌سوزی و حوادث ویژه «کیاشهروندان» از تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۲ به مناسبت روز آتش‌نشان تا ۱۳ آذر سالروز بزرگداشت صنعت بیمه برقرار خواهد بود، بیان کرد:  این طرح برای اولین بار در بندرکیاشهر با همکاری شهرداری به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است با استقرار در بندرکیاشهر طی مدت زمان مذکور، این بیمه به ساده‌ترین صورت در اختیار شهروندان کیاشهری قرار گیرد.

Share