با برگزاری مراسمی صورت گرفت؛

رونمایی از برند شهری، شعار و معرفی هویت بصری؛ بندرکیاشهر “تاریخ خاویار خزر”

به‌ همت شهرداری و شورای شهر بندرکیاشهر، رونمایی از برند شهری، شعار و معرفی هویت بصری این شهر بندری عصر روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ طی مراسمی برگزار شد. معرفی برند شهری و هویت بصری بندر کیاشهر، حاصل فعالیت گروهی از متخصصین و کارشناسان در مدت زمانی حدود یک سال می‌باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به‌ همت شهرداری و شورای شهر بندرکیاشهر، رونمایی از برند شهری، شعار و معرفی هویت بصری این شهر بندری عصر روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ طی مراسمی برگزار شد.

شهردار بندرکیاشهر در آیین رونمایی از برند بندرکیاشهر “تاریخ خاویار خزر” با بیان اینکه رونمایی از برند شهری انتهای راه نیست و رسیدن به مقصد اول است، گفت: پیشینه تاریخی و شیلاتی بندرکیاشهر سبب شده تا این برند را برای شهر بندرکیاشهر با اطمینان بیشتری انتخاب کنیم.
مرتضی عاطفی افزود: بندر کیاشهر  این لیاقت را دارد که  در سطوح بین المللی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و این جایگاه به دست نخواهد آمد مگر اینکه در ابتدا کیاشهروندان با این برند ارتباط برقرار کنند و آنرا به گردشگران  معرفی کنند.

عاطفی یکی از شهرداران پر توان استان است

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: شهر را یک موجود زنده می‌دانیم و اگر این مسئله را نادیده بگیریم با مشکل مواجه خواهیم شد.
خسرو آرنگ افزود: شهر سکونتگاهی است که شهروندان و ساکنین آن، شهر را می سازند و در ساختن آن نقش بسزایی دارند.
وی گفت: یکی از ساختارهای که شهرها را می‌سازد پارلمان شهری  یعنی همان شورا و شهرداری است. ارتباط صمیمی و همکاری و تعامل بین این دو باعث پیشرفت و توسعه شهر خواهد بود. مدیریت شهری می‌تواند راهگشا باشد و شهرها را در مسیر پیشرفت قرار دهد.
آرنگ گفت: هوشمندسازی در مدیریت شهری بسیار مهم است که این موضوع را در شهرستان آستانه اشرفیه شروع کردیم و امیدواریم با استقبال شهروندان روبرو شود.
وی با تاکید بر این مطلب که مدیریت منابع فقط پول نیست، گفت: استفاده از منابع انسانی است از مهمترین مولفه‌های مدیریت است و در شهر بندرکیاشهر مدیری جوان فعال است که در بین شهرداران کل استان با قاطعیت می‌گویم که آقای عاطفی یکی از شهرداران پر توان استان است.

فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه با اشاره به اینکه جلب مشارکت همان سرمایه‌گذاری است، یادآور شد: از مدیریت شهری میخواهم که از توان سرمایه‌گذاری مهاجرین به استان و شهرها برای توسعه استان و شهر خودمان استفاده کنیم البته باید اراضی کشاورزی و منابع طبیعی با دقت حفظ و حراست کنیم.

Share