اگر خرید زباله‌سوز قابلیت اجرایی داشت، چرا این‌نسخه را برای سراوان تجویز نمی‌کنید؟

واکنش تند شهرداری خمام به اظهارات احمدی سنگری: خون به دل مردم نکنید!

روابط عمومی شهرداری در واکنش تند به اظهارات یک نماینده مجلس گفت: اگر خرید زباله‌سوز قابلیت اجرایی داشت، چرا این‌نسخه را برای سراوان تجویز نمی‌کنید؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی شهرداری خمام نسبت به اظهارات محمدرضا احمدی سنگری یکی‌ از نمایندگان مردم رشت‌ و خمام در مجلس شورای اسلامی درخصوص لزوم خرید زباله‌سوز برای سایت زباله خواچکین واکنش نشان داد.
در بخشی‌از متن جوابیه به نزدیک‌شدن به فصل انتخابات و طرح مطالب پوپولیستی از سوی برخی‌از افراد شناخته‌شده طی ۳ سال و اندی از عمر مجلس یازدهم اشاره شده و عنوان گردیده: این‌اظهارات بیانگر عمق ناکارآمدی و ضعف عملکردی در حوزه انتخابیه ایشان است.
به گفته‌ی روابط عمومی شهرداری، همه مردم شهر خمام استحضار دارند که طی ۲ سال اخیر مدیریت شهری همه توان خویش‌را به‌کار بسته که نه‌تنها مشکلات زیرساختی و توسعه عمران شهری با سرعت به‌پیش برود، بلکه درصدد است تا دغدغه مردم عزیز شهر در آینده نزدیک برای همیشه بابت دفع بهداشتی زباله حل گردد.
در ادامه این‌جوابیه، آمده است: آقای نماینده؛ از بودجه ۱۵ میلیارد تومانی در اختیار جنابعالی در سال ۱۴۰۱ و بودجه ۲۵ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲ چند ریال به جمعیت ۲۵ هزار نفری شهر خمام اختصاص یافته؟ طرح مطالب کلیشه‌ای خرید زباله‌سوز از سوی شهرداری خمام توسط جنابعالی اگر قابلیت اجرایی داشت، چرا تاکنون همین‌نسخه را برای سایت زباله سراوان تجویز ننموده‌اید؟ چرا همواره تمایل دارید که افکار عمومی شهروندان را به تمسخر بگیرید؟
در جوابیه شهرداری با اشاره بر اینکه آیا رفتارها و گفتارهای شما طی دوره نمایندگی جز هزینه برای نظام و مردم گیلان چیز دیگری به همراه داشته، ذکر شده: بهتر نیست از تجارب تلخ تحریک و قراردادن مردم عزیز و دردمند سراوان در مقابل مسوولین و حاکمیت درس بگیرید و به‌جای فرافکنی، به‌دنبال التیام آلام و دردهای مردم حوزه انتخابیه و حل مشکلات معیشتی آنان باشید؟
در پایان، خاطرنشان گردیده: بهتر است با طرح موضوعات نسنجیده نمک بر زخم مردم نپاشید و خون به دل مردم نکنید!

گفتنی است، احمدی سنگری با انتقاد از وضعیت زباله ها در خواچکین گفت: یک مشکل بزرگ در خواچکین در حال رخ دادن است قبلا برای زباله آن منطقه پیمانکار پیدا کردیم که این مشکل را حل کنند ولی گفتند که مشکل خواچکین حل شده در حالی که هفته پیش که به آنجا رفته بودم وضعیت آن منطقه نامطلوب است.

 وی با تاکید بر اینکه پیگیر بهداشت و سلامت مردم هستیم، افزود: دنبال زباله سوز بروید زیرا شیرابه‌های آن مستقیم وارد زمین های کشاورزی می‌شود.

Share