احمدی سنگری نماینده رشت:

سیاسی کاری‌ علت عقب ماندگی رشت است | محرومیت زیبنده این شهر نیست

احمدی سنگری پسماند را یکی از معضلات اصلی شهر رشت خواند و گفت: برخی از عقب‌ماندگی‌های شهر رشت به دلیل سیاسی‌کاری‌ها حادث شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس امروز (جمعه ۱۴ آذر) در جلسه شورای اداری شهرداری که با حضور شهردار و نماینده دیگر مردم رشت در مجلس برگزار شد، افزود: برای توسعه و پیشرفت رشت باید سیاسی کاری‌ها را کنار بگذاریم زیرا برخی از عقب‌ماندگی‌های شهر به همین علت حادث شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، مدافعان حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس، پسماند را از معضلات اصلی شهر رشت دانست و عنوان کرد: شهردار رشت از مدیران بسیار باسابقه در مدیریت‌های مختلف است و به علت بومی بودن، با مشکلات، گرفتاری‌ها و ظرفیت‌های این شهر و مردم با فرهنگ آن آشنایی کامل دارد.

احمدی سنگری شهردار بومی داشتن را برای شهر فرصتی بسیار خوب برای تسریع در انجام خدمات، توسعه و رفع مشکلات شهروندان ارزیابی کرد و افزود: با توجه به مراجعات بسیار زیاد مردم به شهرداری‌ها این اماکن در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند زیرا مردم از آن مطالبه دارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اگر مدیران نمی‌‌توانند همه مشکلات مردم را حل کنند باید حداقل شنونده خوبی برای دغدغه‌های آنان باشند، تصریح کرد: وظیفه شهرداری‌ها در اینجا به خوبی نمایان می‌شود. از طرفی مدیر خدمتگزار وقتی مشکل مردم را می‌بیند باید به دنبال رفع آن باشد و برای این امر تلاش کند.

وی تلاش بی‌منت و خستگی‌ناپذیر برای مردم و رفع دغدغه‌های آنان را ویژگی که باید در هر مدیر انقلابی و مردمی وجود داشته باشد ذکر کرد و بیان داشت: اگر مدیری در برخورد با ارباب رجوع آن‌چنان که باید و شاید درست عمل نکند، بدون شک تبعات سنگین این موضوع متوجه انقلاب و نظام خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس مراقبت در رفتارها و عملکردها از سوی مدیران و مسئولان را در هر رده‌ای که قرار دارند لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی انقلاب محرومان و مستضعفان بوده و ما به عنوان نماینده مردم باید در جهت خدمت به آنان و حفظ حرمت‌شان کوشش کنیم.

احمدی سنگری محرومیت در برخی از مناطق شهرستان رشت را امری که زیبنده مردم آن نیست اعلام کرد و با تاکید بر اینکه محرومیت‌ها در سایه اتحاد و تعاملات بیشتر رفع می‌شوند، افزود: توسعه و پیشرفت فقط و فقط در سایه وحدت میسر می‌شود بنابراین برای رفع مشکلات مردم باید از سلایق شخصی دوری کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این مطلب که روزگاری شهر رشت در ردیف اولین‌ها قرار داشت و امروزه به گواه آمار و ارقام در رده‌های مناسبی قرار ندارد را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم در وهله نخست خواستار توسعه شهر رشت هستند بنابراین مدیران و دست‌اندکاران امور اجرایی باید به این مطالبه مردم جامه عمل بپوشانند.

وی خدمت خالصانه و در راه خدا و توجه به محرومان جامعه را از جمله ویژگی‌های بارز یک مدیر و مسئول در تراز انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: پسماند از جمله مشکلات و معضلات اصلی شهر رشت محسوب می‌شود که باید با حفظ وحدت، ارتقاء تعاملات و گسترش رایزنی‌ها برای رفع آن تلاش کنیم.

Share