کراس اوور جدید به زودی تحویل خریداران می شود

قیمت نهایی چانگان‌ CS35 پلاس وارداتی سایپا اعلام شد+ مشخصات خودرو

شرکت سایپا با ارسال دعوتنامه قیمت نهایی چانگان‌ CS35 پلاس وارداتی را اعلام کرد و گفت: کراس اوور وارداتی جدید به زودی تحویل خریداران می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شرکت سایپا با ارسال دعوتنامه تسویه حساب به مشتریان، قیمت نهایی محصول چانگان CS35 مدل ۲۰۲۳ را مشخص کرد.

متقاضیان حائز شرایط خرید خودروهای چانگان وارداتی، اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی به ثبت‌نام اولیه اقدام کرده و طبق اولویت‌بندی صورت گرفته توسط وزارت صمت، برای اولویت‌های اول پیامک واریز وجه توسط گروه خودروسازی سایپا ارسال شد؛ این افراد از خرداد ماه سال جاری نسبت به واریز وجه علی‌الحساب اقدام کردند.

حال گروه خودروسازی سایپا به صدور فاکتور این خودروها برای مشتریان اقدام کرده است که براساس آن، امکان واریز وجه مابه‌التفاوت عوارض گمرکی و امکانات رفاهی خودروهای چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ٢ و ٣ برای مشتریان فعال شد. پس از واریز مبلغ مابه‌التفاوت، خودروها تحویل مشتریان خواهد شد.

براساس قیمت پایه تعیین شده با احتساب عوارض گمرکی و سایر هزینه‌های جانبی نظیر شماره‌گذاری و مالیات در نهایت قیمت قیمت  نهایی برای چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ٢، یک میلیارد و ٢٩١ میلیون تومان و برای چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ٣، یک میلیارد و ٣۵٩ میلیون تومان اعلام شده است.

مشخصات خودروی چانگان CS۳۵ پلاس

این خودرو از سال ۲۰۱۹ در بازار چین حضور دارد و البته به روسیه نیز صادر شده است. چانگان سی اس۳۵ پلاس از منظر ابعاد برابر با ۴۳۳۵ میلیمتر در طول، ۱۸۲۵ میلیمتر در عرض و ۱۶۶۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

فاصله بین محورهای آن ۲۶۰۰ میلیمتر و ارتفاع از سطح زمین برابر با ۱۸۰ میلیمتر محاسبه شده است.

موتور به کار رفته در چانگان سی اس۳۵ پلاس از نوع ۱.۴ توربو شارژ است که توان تولید  ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر را داشته و قدرت را نیز از طریق جعبه دنده دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رساند.

شاخص مصرف سوخت پیشرانه مذکور برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۸.۸ لیتر، در بزرگراه ۴.۹ لیتر و در حالت ترکیبی ۶.۴ لیتر است.

سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون است اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم را داریم . رینگ های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۱۸ اینچی ارائه می شوند. سیستم ترمز نیز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، سایپا این خودرو را در دو تیپ به بازار عرضه خواهد کرد که تفاوت این دو تیپ فقط در برخی از تجهیزات و آپشن‌ها است. در تیپ ۳  چند آپشن شامل ایربگ‌های جانبی،سیستم تهویه اتوماتیک (بجای دستی در تیپ دو)، سقف شیشه‌ای و دوربین جانبی می باشد.

Share