معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان خبر داد؛

آغاز پویش نسیم احسان و اهدای ۳۰۹دستگاه لوازم سرمایشی در گیلان

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گیلان از اجرایی شدن پویش «نسیم احسان» در استان خبر داد و گفت: این پویش با مشارکت گروه های مردمی همکار ستاد اجرا می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجتبی امیریان از آغاز پویش نسیم احسان و اهدای ۳۰۹دستگاه لوازم سرمایشی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ادامه رسالت اجتماعی خود در حوزه یاری‌رساندن به محرومین و با توجه به فرارسیدن ایام گرم سال و نیاز محرومین و خانواده‌های کم‌برخوردار به وسایل سرمایشی، اقدام به برگزاری پویش نسیم احسان کرده است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گیلان با بیان این‌که خانواده‌های کم‌برخوردار که از داشتن حداقل لوازم سرمایشی محروم هستند، توسط گروه‌های مردمی همکار شناسایی می‌شوند، تصریح کرد: اکنون در استان گیلان اهدای ۳۰۹ دستگاه سرمایشی با اعتباری بالغ بر چهارصد و شصت میلیون تومان را آغاز کردیم که نیمی از هزینه اعلام شده توسط گروه‌های مردمی واریز شده که طی یک‌هفته آینده، این لوازم به دست محرومان شناسایی‌شده خواهند رسید.

در ادامه معاون اجتماعی ستاد خاطر نشان کرد: رسالت ستاداجرایی فرمان حضرت امام این است که در حد توان خود بابت حل مشکلات مردم پای کار باشد.

Share