معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام گیلان خبر داد؛

توزیع ۳۰ تن گوشت بین خانوارهای نیازمند توسط ستاد اجرایی فرمان امام گیلان

معاون ستاد اجرایی فرمان امام گیلان، از توزیع ۳۰ تن گوشت بین خانوارهای نیازمند اقصی نقاط استان خبر داد و عنوان کرد: ارزش این گوشت‌های توزیع شده سه میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجتبی امیریان در حاشیه رزمایش احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گیلان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا در جامعه قول دادیم که در کنار مردم و پای کار مشکلات آنان باشیم.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های حمایتی تا پایان همه گیری کرونا ادامه خواهد داشت، افزود: امروز هفتمین مرحله از رزمایش احسان را اجرایی کردیم.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام گیلان، از توزیع ۳۰ تن گوشت بین خانوارهای نیازمند اقصی نقاط استان خبر داد و عنوان کرد: گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی توزیع بسته‌ها را بر عهده دارند تا به دست مردم برسد.

امیریان، با بیان اینکه ۱۵ هزار خانواده از این هدیه برخوردار خواهند شد، گفت: ارزش گوشت‌های توزیع شده در این مرحله معادل سه میلیارد تومان می‌باشد که به ویژه اعیاد شعبانیه است لذا در آستانه شب عید نیز بسته ویژه‌ای برای خانواده‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

Share