مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

رشت پایین‌ترین و صومعه سرا بالاترین سرانه ورزشی در گیلان را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از احیای ۵۴ مکان ورزشی در استان خبر داد و گفت: رشت پایین‌ ترین سرانه ورزشی گیلان را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان عصر سه شنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقاط ضعف و قوت ورزش گیلان را مورد واکاوی قرار دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالبه گر چالش‌ها و مسائل مردم هستند، افزود: مطالبه گری در عرصه ورزش گیلان از سوی اصحاب رسانه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در استان خبر داد و بیان کرد: شهدا مایه عزت، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی هستند.

آرمان با بیان اینکه رشت پایین‌ترین سرانه ورزشی گیلان را دارد، اضافه کرد: صومعه سرا بالاترین سرانه ورزشی در گیلان را دارد.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی گیلان ۸۵ متر است، افزود: سرانه ورزشی گیلان به نسبت میانگین کشور در جایگاه هشتم قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به افزایش خودسرانه تعرفه‌های باشگاه‌ها در استان، بیان کرد: ارزان سازی باشگاه‌ها در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و در این راستا نظارت و بازرسی جدی صورت گرفته و با متخلفین برخورد قاطع صورت گرفته است.

آرمان با بیان اینکه خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیئت فوتبال و سازمان لیگ باطل است، گفت: تا اهلیت و توانمندی مالی افراد مسجل نشود نمی‌توان باشگاهی به آنها واگذار شود.

وی با اشاره به فرایند قانونی واگذاری باشگاه سپیدرود افزود: مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت و توانمندی، ظرفیت‌های خوبی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در گذشته نا به سامان بود، گفت: تقویت زیرساخت‌های ورزشی گیلان سر لوحه کار اداره کل قرار گرفت.

آرمان با بیان اینکه ۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شد، اضافه کرد: احیای زیرساخت‌های ورزشی یکی از دستاوردهای ورزش گیلان است.

وی ادامه داد: از ۱۸۰ قهرمان بین المللی، ملی و استانی در گیلان تجلیل صورت گرفت.

Share