مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست با اصحاب رسانه؛

تحول در ورزش با توسعه زیر ساخت ها محقق می شود | برگزاری المپیاد ورزشی استعدادهای برتر

جهانبخش آرمان گفت: با ایجاد زیرساخت های مناسب برای رشته های مختلف ورزشی میتوانیم شاهد تحول همه جانبه در ورزش استان گیلان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، در آیین تکریم از خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و اربعین حسینی از همراهی رسانه‌ها در پوشش اخبار تقدیر و تشکر کرد.

آرمان، خبرنگاری را یک شغل سخت و پر از استرس خواند و گفت: اصحاب رسانه با دغدغه فراوانی که دارند در واقع پیش قراولان جهاد تببین هستند.

وی خبرنگاران را آگاه به مسائل روز و عملکرد دستگاهای اجرایی خواند و گفت: جا دارد امروز یادی کنیم از خبرنگارانی که در جمع ما نیستند به ویژه خبرنگاران ورزشی استان میان ما نیستند و یادشان زنده و جاوید خواهد ماند.

آرمان نگاه خود را رفع مشکلات ورزشی گیلان عنوان کرد و و گفت: ما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ورزش و جوانان استان‌مان بکار خواهیم گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در بخش دیگری از سخنان‌خود به روند اجرای پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: ما با همکاری معاونت حوزه ورزش و جوانان توانستیم اعتباراتی را برای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی تخصیص دهیم.

وی به ساخت سالن ورزشی در شهرستانها توسط بخش خصوصی اشاره و افزود: ما از ظرفیت سرمایه گذاران در بخش ورزشی با وام اشتغالزایی که امسال اعتبارات خوبی هم داریم استفاده خواهیم کرد.

جهانبخش آرمان همچنین در پاسخ به سوالی در حوزه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش گفت: ما جلساتی را با مدیران کل برگزار و از ۱۲۰۰ مربی ورزش این اداره برای کشف و هدایت استعدادهای ورزشی بهره می‌گیریم و امیدواریم که مربیان ورزشی مدارس گیلان با هم افزایی ارگانها استعدادهای ورزشی را برای رسیدن به ورزش در سطح ملی شناسایی و معرفی کنند.

آرمان از برگزاری المپیاد ورزشی استعدادهای برتر و درخشان با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ما برای آینده ورزش شاخص و تمرکزمان را روی جوانان و نوجوانان قرار داده ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص تیم سپیدرود و داماش که تا حدودی افت داشته اند، گفت: ما برای تمام باشگاهای ورزشی در تمام رشته‌ها تا رسیدن به مرحله پیروزی و قهرمانی مسئولانه تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین زیر ساخت ورزش گیلان را مواجه با مشکلات خواند و گفت: تا زمانی که ما زیر ساخت مناسب نداشته باشیم در هر رشته چه تیمی چه قهرمانی حرفی برای گفتن نداریم.
آرمان عمده‌ترین چالش ورزش گیلان را زیر ساخت ورزشی خواند و گفت: در دو باشگاه سپید رود و داماش و سایر ورزشگاه‌ها در شهرستان نیز زیر ساخت مناسبی نداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد؛ تمام تلاش خود را برای اتمام ورزشگاه عضدی و در اختیار دادن این دو باشگاه پر هوادار انجام خواهیم داد.

آرمان با بیان اینکه ما سال تاریخی فوتبال را داشتیم گفت: ملوان انزلی به لیگ برتر صعود کرد و چوکای تالش به لیگ دسته اول و سپیدرود و داماش لیگ دسته دو صعود کردند و این همه نیازمند پشتیبانی‌های گسترده‌ای بوده که اداره کل ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم‌ها انجام داده و خواهد کرد.

وی افزود: لازم است، ورزش دوستان این نکته را در نظر داشته باشند که من بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان باید به همه ورزش استان در شهرستانها و بخش‌ها توجه کنم.

Share