مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تأکید کرد:

از پرداختن به حاشیه‌ها در ورزش اجتناب شود | در بحث زیر ساخت‌ها محدودیت‌‌ و کمبودهایی داریم

آرمان با بیان اینکه باید از پرداختن به حاشیه‌ها در ورزش استان اجتناب کرد، گفت: به روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها و روسای هیات‌های ورزشی تاکید می‌کنم که اجازه ندهند که حاشیه بر ورزش و حوزه فعالیت آن‌ها حاکم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان جشن نیمه شعبان و ضیافت پایان سال هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امنیت و آرامشی که هم اکنون داریم مرهون جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران است و همواره باید یاد و نام این عزیزان را گرامی بداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به شرایط ورزش گیلان مطرح کرد: برای اعتلا و پیشرفت ورزش استان نیازمند اتحاد، همدلی و همفکری هستیم و همگی باید تلاش کنیم تا با انسجام ورزش استان را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه باید از پرداختن به حاشیه‌ها در ورزش استان اجتناب کرد، گفت: به روسای ادارات ورزش شهرستان‌ها و روسای هیات‌های ورزشی تاکید می‌کنم که اجازه ندهند که حاشیه بر ورزش و حوزه فعالیت آن‌ها حاکم شود و اگر برنامه‌ریزی‌ها را اصل و اساس قرار ندهیم نمی‌توانیم به توفیقی برسیم و باید ورزش استان گیلان را به جایگاهی که مد نظر است ارتقاء بخشیم.

آرمان خاطرنشان کرد: گیلان مهد استعدادهای فراوانی است اگر چه در بحث زیر ساخت‌ها محدودیت‌ها و کمبودهایی داریم اما استان گیلان استعدادهای فراوانی در ورزش در روستاها و شهرهای مختلف استان دارد و اگر تمرکز فعالیت‌هایمان در رشته‌های مختلف برای کشف استعدادها در سنین نوجوانان و جوانان باشد، حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی گفت: باید تمرکز بر آموزش‌های رده‌های سنی پایه قرار گیرد و اگر از آن‌ها غفلت کنیم به شکوفایی در ورزش آینده استان نخواهیم رسید.

آرمان در پایان تاکید کرد: تعامل و هم افزایی در ورزش استان رمز اعتلای این حوزه خواهد بود.

Share