معاون سازمان محیط زیست کشور

اعلام آمادگی روسیه برای همکاری با ایران در حل مشکل دریای خزر

معاون محیط زیست دریایی وتالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: معاون سازمان محیط زیست کشور با اشاره به سخنان اخیر رئیس این سازمان درباره دریای خزر گفت: روسیه پیام داده که آماده همکاری بیشتر با ایران در زمینه مسائل این حوزه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مجتبی ذوالجودی امروز ۳۰ مردادماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان اظهار کرد: در سازمان محیط زیست آمده‌ایم که راهکار تعیین کنیم و قصدمان همراهی با توسعه همه جانبه کشور است.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است همراه با برنامه‌های دولت و سیاست‌های نظام پیش برویم، افزود: در موضوع توسعه مکران یکسری مسائل محیط زیستی وجود داشت که همراه شدیم و برای رفع مشکلات راهکار دادیم.

ذوالجودی بیان کرد: در سازمان محیط زیست تقریبا همراه هستیم و مطمئنم در استان کرمان نیز با حمایت مسئولان و تدبیر مدیر جدید، مسائل حوزه محیط زیست و تولید را بهتر از قبل دنبال کنیم.

معاون سازمان محیط زیست کشور با اشاره به سخنان اخیر رئیس این سازمان درباره دریای خزر گفت: روسیه پیام داده که آماده همکاری بیشتر با ایران در زمینه مسائل این حوزه هستیم.

وی ادامه داد: در کنار کارهای حوزه محیط زیست، در دیپلماسی نیز موفق بوده‌ایم و معتقدیم خیلی از مشکلات محیط زیست را می‌توانیم از طریق تعامل با دیگر کشورها و همکاری کشورهای همسایه حل کنیم.

Share