آیت الله رمضانی در املش؛

پروژه استکبار، تعطیلی امور مقدس، احکام و شریعت اسلامی است

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه زیارت عاشورا تحلیل واقعه عاشورا است، تصریح کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که دین در عرصه اجتماعی وارد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله «رضا رمضانی» در بیست و دومین یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه املش که در مسجد شهید علیپور روستای جورکیاسر برگزار شد، با اشاره به اینکه قرآن و اهل بیت (ع) در بین مسلمانان به عنوان یک امر مقدس هستند، اظهار کرد: در دوران امام حسین (ع) بسیار تلاش کردند تا قداست امور دینی را از بین ببرند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یزیدیان در زمان امام حسین (ع) احکام اسلام را وارونه جلوه می‌کردند و چیز ارزشمند را بی‌ارزش نشان می‌دانند.

وی با بیان اینکه دین برای این آمد تا بشر به سعادت برسد، تصریح کرد: دین را باید عمیق یاد گرفت زیرا امروزه عده‌ای دنبال این هستند که هیچ امر مقدسی باقی نماند.

آیت‌الله رمضانی تاکید کرد: اگر امام حسین (ع) در حادثه عاشورا بر اساس تکلیف الهی حضور پیدا نمی‌کرد، امروز از شریعت، دین و نام پیامبر اکرم (ص) خبری نبود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به توهین اخیر به قرآن در سوئد، اذعان کرد: دنیای غرب به دنبال تقدس‌زدایی از پیامبر اکرم (ص) است و آزار رساندن به قلوب ۲ میلیارد مسلمان را آزادی بیان می‌نامد.

وی با تاکید بر اینکه پروژه استکبار تعطیلی امور مقدس، احکام و شریعت اسلامی است، افزود: قدرت مسلمانان باید به جایی برسد که کسی اجازه اهانت به مسلمان را نداشته باشد.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه زیارت عاشورا تحلیل واقعه عاشورا است، تصریح کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که دین در عرصه اجتماعی وارد شد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان اسلام می‌خواهند ولنگاری و برهنگی را ترویج دهند و اگر این چنین شود هیچ اعتقادی به دین باقی نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه باید برای دین‌داری هزینه کرد و افرادی مانند شیخ فضل الله نوری، آیت‌الله کاشانی و شهید مدرس در راه دین فدا شدند و به آن‌ها توهین شد، اظهار کرد: عالمان به عنوان مرزبانان دین، برای حفظ حریم الهی در میدان هستند.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه قصد برخی هنجارشکنان در جامعه تعطیل کردن نام خداوند و اهل بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: هنجارشکنان بدترین اهانت را به امام حسین (ع) می‌کنند؛ در دنیا اگر کسی مانند سلمان رشدی به اسلام اهانت کند زندگی تلخ و ناآرامی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در زمان حکومت ۷۰ساله اتحاد جماهیر شوروی بسیاری از مساجد تعطیل شدند و کسی اجازه نماز خواندن نداشت، اضافه کرد: امروزه اسلام در برابر استکبار ایستاده است و معارف آن در بزرگ‌ترین دانشگاه‌های دنیا ترویج و تدریس می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی، دین به صحنه اجتماع آمد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به مثابه انقلابی عاشورایی است، افزود: پروژه امروز دشمن به سخره گرفتن احکام دینی و قداست‌زدایی از آن است.

آیت‌الله رمضانی در پایان اذعان کرد: جهاد برای مقابله با نظام سلطه و خودکامگی باید ادامه پیدا کند.

Share