با برگزاری جلسه شورای اداری؛

مهدی خوش پسند سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان فومن شد

آیین معارفه سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان فومن با برگزاری جلسه شورای اداری در عصر روز سه شنبه ۲۷ تیرماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،، طی مراسمی در قالب شورای اداری، مهدی خوش‌پسند به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان فومن معارفه شد.

موسی فکور در شورای اداری شهرستان فومن با عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ماه سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: حضرت امام (ره) به درستی فرمودند که محرم، اسلام را زنده نگه داشته است.

وی اهمیت این ماه را مورد توجه قرار داد و افزود: باید از محرم جهت ترویج ارزش های اسلامی و تقویت باورهای جوانان استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان فومن در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به این که در سال جاری شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود، بیان کرد: انتخابات از دید بسیاری، یکی از معیارهای مقبولیت نظام است.

فکور با انتقاد از تعطیلی کمیسیون تغییر کاربری اراضی در استان، به انباشت مطالبات و افزایش نارضایتی شهروندان و روستاییان اشاره کرد و خواستار پیگیری مدیران کل مربوطه برای احقاق حق مردم شد.

وی در ادامه همچنین توقف اجرای مجوز برداشت شن و ماسه زیر ۱۰۰۰ تن توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت را باعث بی حاصل شدن ماه ها جلسات و ایجاد رویه های قانونی و نیز اخلال در خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد.

فکور با اشاره به آغاز به کار سرپرست جدید بخشداری مرکزی فومن، ضمن تشکر از زحمات زینب کمالی بخشدار سابق مرکزی فومن، برای مهدی خوش‌پسند سرپرست جدید این بخشداری آرزوی موفقیت کرد.

وی در پایان تاکید کرد: بخشدار جدید باید با توجه به گستردگی حوزه خود، تلاش مضاعفی در راستای شناخت ظرفیت ها و کاهش کاستی ها داشته باشد.

Share