فرماندار شهرستان فومن در میز خدمت تخصصی شهرک صنعتی کوچیچال عنوان کرد:

شهرک صنعتی محل فعالیت تولیدکنندگان است نه بنگاه معاملاتی دلال ها

موسی فکور متذکر شد: شهرک صنعتی فومن مکانی برای فعالیت تولیدکنندگان است نه بنگاه معاملاتی برای دلال‌هایی که به تولید اعتنایی ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور فرماندار و نماینده شهرستان در شهرک صنعتی کوچیچال، میز خدمت تخصصی برگزار شد.

 روز شنبه مورخ ۹ اردیبهشت، موسی فکور فرماندار و خلیل بهروزی فر نماینده شهرستان فومن با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ملاقات کردند.

فرماندار فومن با بیان این که رفع مشکلات پیش روی تولید به منزله تقویت قدرت دولت در جنگ اقتصادی و مقابله با چالش‌های بزرگ‌تر است، خواستار تلاش تمام متولیان برای کاهش مشکلات تولیدکنندگان شد.

فکور با بیان این که ارتباط ما با مجموعه صنعت به صورت موثر وجود ندارد، افزود: ضرورت دارد پیوندی بین دولت و صنعت در شهرستان ایجاد شود.

فرماندار فومن با انتخاب مدیر یکی از شرکت‌های فعال در این شهرک به عنوان رابط بخش صنعت، اعلام کرد: با ارتباط نزدیک با واحدهای صنعتی، می‌توان با اهتمام بیشتر، بسیاری از مسائل و مشکلات این واحدها را در راستای شعار سال رفع کرد.

فکور فرماندار شهرستان بیان کرد: با توجه به این که بسیاری از مشکلات قابل رسیدگی در شهرستان را در این نشست به عنوان گله شنیدم، ضرورت دارد هرچه سریع‌تر به مسائل حل شدنی به قید فوریت رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به شماری از مشکلات این واحدهای تولیدی نظیر بیمه، مالیات و خدماتی نظیر گاز، برق و تلفن، متذکر شد: ادارات شهرستانی باید در کاهش مشکلات این شهرک و ارائه خدمات بیشتر به تولیدکنندگان کوشا باشند. و این موارد جز حقوق اولیه اهل تولید و شهرک‌های صنعتی است.

فرماندار فومن متذکر شد که جلسات کارگروه رفع موانع تولید شهرستان به کندی برگزار می‌شود و ضرورت دارد ادارات متولی به ویژه صمت و تعاون در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند. وی تاکید کرد از این به بعد جلسات فصلی هر ۳ ماه یکبار در فرمانداری فومن بصورت مستمر برگزار خواهیم نمود.

فکور متذکر شد: شهرک صنعتی فومن مکانی برای فعالیت تولیدکنندگان است نه بنگاه معاملاتی برای دلال‌هایی که به تولید اعتنایی ندارند.

بهروزی فر نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مشکلات تولید باید رفع شود، خواستار این شد با همدلی، موانع پیش روی تولیدکنندگان کاهش یاید.

نماینده فومن با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان از فعالان تولید و صنعت، تصویب برخی طرح‌ها و لوایح در گذشته را که چالش‌هایی برای صنعت ایجاد کرده مورد توجه قرار داد.

وی در این راستا افزود: به زودی با طرح موضوع در مجمع نمایندگان استان توسط مدیران واحدهای تولیدی و ایجاد بستر ارتباط با مدیران مرتبط استانی، در صدد رفع مشکلات این واحدها خواهیم بود.

بهروزی فر با گله ازعدم حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این جلسه، خواستار توجه بیشتری به مشکلات شهرک‌های صنعتی شهرستان فومن شد. در این نشست مقرر شد از حضور مدیران کل استانی مرتبط با موضوع در جلسات آینده دعوت شود.

این جلسه به همت بسیج کارگری، اداره صمت و اداره کار شهرستان فومن برگزار شد.

Share