در تودیع و معارفه فرماندار فومن عنوان شد؛

محاکمه مسببان وضعیت موجود مطالبه جدی است | حضور میدانی مسئولان برای حل مشکلات

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه دولت امروز وارث اقتصاد ورشکسته ای است، گفت: محاکمه مسببان وضعیت موجود کشور مطالبه جدی مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، خلیل بهروزی فر عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری فومن با اشاره به مشکلات این شهرستان، اظهار کرد: دغدغه‌ها بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول می‌تواند بر روی روند کاری یک مجموعه تأثیر داشته باشد، افزود: شهرستان فومن در دوره‌ها و دولت‌های گذشته به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به مشکلاتی که از دولت گذشته باقی مانده که دولت فعلی باید هم به آن تعهدات عمل و هم مشکلات را برطرف کند، گفت: امروز دولت جدید وارث اقتصاد ورشکسته ای است.

وی با بیان اینکه اقتصادی که بیشترین وابستگی را به فروش و قیمت نفت داشته باشد وضعیتی بهتر از امروز نخواهد داشت، افزود: که بیشترین تکیه آن به نفت باشد اقتصادش اینگونه است.

بهروزی فر با اشاره به ثروت‌های فراوان ایران و با بیان اینکه متأسفانه این ثروت توسط عده‌ای به تاراج رفته است، ادامه داد: مردمی که در تمام ۴۰ سال گذشته در صحنه‌های مهم و حساس حضور داشته اند امروز در تنگناهای اقتصادی هستند و این دور از شأن این ملت است.

وی با تأکید بر اینکه مسببان وضعیت امروز کشور و مردم باید محاکمه شوند، اضافه کرد: در دیدار کمیسیون اجتماعی مجلس با رئیس قوه قضائیه این موضوع مطرح و گفته شد مردم خواهان اجرای عدالت در این زمینه هستند.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان رسیدن به مسئولیت را به واسطه خون شهدا دارند، تصریح کرد: داشتن روحیه انقلابی و جهادی برای مدیران لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه مدیران نباید با رفتار و عملکرد خود بی اعتمادی مردم را بیشتر کنند، افزود: پناهگاه مردمی با مشکلات اقتصاد و معیشتی رو به رو هستند فرمانداری یا ادارات است لذا مسئولان باید برخورد درستی داشته باشند.

مسئولان برای حل مشکلات مردم حضور میدانی داشته باشند

حسین مصطفی پور نیز اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی که امروز سرکار بوده دولتی است که باید در تراز انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب پابرهنگان بود و با حمایت مردم رنج دیده از ظلم طاغوت شکل گرفته است، اضافه کرد: اگر زمانی دیدم که مردم در رنج و عذاب هستند آن زمان است که حرف امام خمینی (ره) که انقلاب را به دست نااهلان نسپاریم، سپرده شده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه مردم مؤلفه و عامل اصلی همه حرکت‌های دولت انقلابی است، گفت: مسئولان در سطح استان و شهرستان‌ها نیز باید در همین مسیر گام بردارند.

وی با تأکید بر حضور میدانی مسئولان شهرستان‌ها برای حل مشکلات مردم، افزود: وظیفه ما خدمت به مردم است و دشمن می‌خواهد با توطئه اهداف، ارزش‌ها و باورهای نظام را در سطح جامعه مخدوش کند که باید هم مردم و هم مسئولان هوشیار باشند.

مصطفی پور در ادامه با برشمردن برخی شاخص‌های مدیران انقلابی، گفت: مردمی بودن و خدمت به مردم مهمترین ویژگی مدیران انقلابی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی گیلان با بیان اینکه جلسه تکریم و معارفه فرمانداران جلسه انتقال قدرت نیست بلکه تجدید میثاق با مدیران انقلابی است، اضافه کرد: به یقین فرماندار جدید شهرستان فومن برای پیشرفت و رشد نیازمند دلسوزی، خیرخواهی و همکاری تمامی مردم و نخبگان است.

در پایان این جلسه با تشکر و قدردانی از زحمات «محمدرضا محسنی» فرماندار سابق فومن، «موسی فکور» به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

Share