معرفی ۵ مدل درب ضد سرقت متناسب با آب و هوای شمال کشور

به بیان نکاتی می‌پردازیم که بتوانید دربی را انتخاب کنید که متناسب با شرایط جوی و آب و هوایی محل زندگی‌تان باشد.

چه نوع درب ضد سرقتی برای ویلاها و ساختمان‌های شمال کشور که همواره در معرض رطوبت و باران قرار دارند مناسب است؟ آیا از نمونه‌های چوبی درب ضد سرقت برای درب ورودی ساختمان و یا درب حیاط می‌توان استفاده نمود؟ آیا درب ضد سرقت فلزی انتخاب بهتری است؟ اینها سوالاتی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم.

5 مدل درب ضد سرقت

در ساختار درب‌های ضد سرقت از قفل‌های امنیتی استفاده شده است که میزان ایمنی بالاتری به نسبت درب‌های معمولی دارد. این درب‌ها به دلیل تنوعی که در طرح، رنگ و انواع روکش‌ها دارند از زیبایی منحصر به فردی نیز برخوردار هستند.

اغلب درب‌های ضد سرقت از جنس ام دی اف با روکش چوب ساخته شده است. اما این نوع از درب‌ها در مقابل باران و رطوبت از مقاوم بالایی برخوردار نیستند. از این رو باید به سراغ دربی برویم که با آب و هوای شمال و رطوبت بالای آنجا متناسب باشد. در ادامه مقاله به بیان نکاتی می‌پردازیم که بتوانید دربی را انتخاب کنید که متناسب با شرایط جوی و آب و هوایی محل زندگی‌تان باشد در نتیجه از هزینه مقرون به صرفه‌ای برخوردار و دارای ماندگاری و عمر بالایی باشد.

برخی از مدلهای در ضد سرقت برای استفاده در آب و هوای مرطوب ساخته می‌شوند و در برابر رطوبت و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند. توصیه می‌شود برای مناطقی شمال کشور از این مدل از دربها استفاده نمایید.

انتخاب درب ضد سرقت مناسب با آب و هوای شمال کشور

از مهم‌ترین بخش‌های هر ساختمانی، درب آن است که بهتر است به منظور افزایش ایمنی و اطمینان ساختمان از درب‌های ضد سرقت استفاده شود. این نوع از درب‌ها به دلیل طراحی خاصی که دارند در برابر حوادثی همچون آتش سوزی، ضربه، سیل، زنگ زدگی و.. مقاوم هستند.

متریالی که در ساخت این نوع درب به کار رفته است برای انواع شرایط آب و هوایی مناسب است و با هدف مقاومت در برابر بلاهای طبیعی هر منطقه طراحی و تولید می‌گردد. در واقع دربی که برای مناطق مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرد با دربی که برای مناطق خشک است با یکدیگر متفاوت می‌باشد. برای انتخاب درب ضد سرقت مناسب با آب و هوای شمال کشور لازم است از اطلاعات و دانش لازم و کافی در این حوزه برخوردار باشید تا بنوانید خرید اصولی‌تر و موفق‌تری را تجربه نمایید.

انتخاب درب ضد سرقت مناسب با آب و هوای شمال کشور

خصوصیات درب‌های ضد سرقت مناسب برای ویلا در شمال

  • درب‌های ضد سرقت ویلا باید ضد رطوبت باشند.

  • درب‌های ضد سرقت ویلا باید از لحاظ ایمنی و امنیت بسیار باکیفیت باشند.

  • درب‌های ضد سرقت ویلا باید مقاومت بالایی در برابر نفوذ انواع حشرات و قارچ‌ها داشته باشد.

درب ویلایی ضد سرقت از محصولاتی است که بیشترین کاربرد را در شمال کشور دارد.

۵ مدل درب ضد سرقت متناسب با آب و هوای شمال

با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در منطقه شمال کشور مرطوب و شرجی است، انتخاب درب مناسب برای این آب و هوا با چالش‌هایی روبرو است. یکی از اصلی‌ترین مشکلات در شمال کشور، رطوبت بسیار زیاد وجود دارد که می‌تواند آسیب بسیاری به وسایل برساند. شایان ذکر است درب‌های ضد سرقت فلزی و ترموود، بهترین گزینه از میان درب‌های ضد سرقت به جهت هماهنگی و تناسب با آب و هوای شمال کشور می‌باشد.

در ادامه چند مدل از محبوب‌ترین و مناسب‌ترین انواع درب‌های ضد سرقت متناسب با آب و هوای شمال کشور را معرفی می‌نماییم.

درب ضد سرقت فلزی مدل پردیس

مدل درب ضد سرقت فلزی پردیس به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد از استقبال بی‌نظیری برخوردار گشته است. این نوع درب دارای قابلیت ساخت در ابعاد سفارشی می‌باشد. در ادامه مشخصات درب ضد سرقت فلزی مدل پردیس را ذکر می‌نماییم.

قفل و یراق ترک

میزان ضخامت فلز ۱.۲۵ میلی متر

ماندگاری دوام بسیار بالا

نوع قفل قفل سوییچی و امنیتی سه زبانه

یراق آلات مارک کاله ترک

وزن درب ۹۰ تا ۱۲۰ کیلو

اندازه چهارچوب ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی متر

جنس رویه فلزی

درب فلزی مدل ونوس

درب ضد سرقت فلزی مدل ونوس یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نمونه‌های درب‌های موجود در بازار می‌باشد که به دلیل طراحی ویژه و خاصی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در ادامه به ذکر مشخصات این درب ضد سرقت فلزی می‌پردازیم.

وزن ۷۲ کیلو

نوع رویه فلز

قفل کاله ترکیه

ضخامت چهارچوب ۱.۲۵

ابعاد ۱۱۰ در ۲۲۰ سانتی متر

یراق آلات کاله ترک

دوام و ماندگاری بسیار زیاد

درب ضد سرقت فلزی

در ساختار درب ضد سرقت فلزی از پوشش فلز استیل ضد زنگ استفاده می‌شود. وجود این پوشش فلزی سبب شده است تا این درب‌ها از مقاومت و استحکام بالایی در برابر انواع حوادث همچون آتش سوزی، ضربه، رطوبت و.. داشته باشند و به عنوان یک گزینه بسیار مطلوب برای درب‌های ورودی و درب حیاط ویلا معرفی شوند.

درب ضد سرقت استیل طلایی توانسته است در بازار توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. این نوع از درب ضد سرقت فلزی به دلیل اینکه جلوه بیشتری به فضای اطراف می‌بخشد، بالتبع از قیمت بالاتری نیز برخوردار می‌باشد.

درب ضد سرقت ترموود

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر نمودیم، ساختار چوب از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار نیست ممکن است پس از مدتی دچار پوسیدگی شوند و گاها مشاهده شده است که به مکانی برای زندگی حشرات تبدیل شده‌اند.

اما با پیشرفت تکنولوژی درب‌های چوبی مقاوم سازی شده‌اند که یکی از بهترین انواع درب‌های چوبی مقاوم در شرایط آب و هوایی مرطوب شمالی، درب‌های ترموود است که گزینه بسیار مناسبی برای درب‌های ویلا و آپارتمان در شمال کشور می‌باشد.

ترموود در واقع یک نوع چوب فرآوری شده است که طی فرآیند خاصی، با موادی آغشته می‌گردد و در کوره تحت انواع دماها چندیدن بار حرارت می‌بیند در نهایت یک لایه شفاف محافظتی توسط مواد نانو بر روی آن کشیده می‌شود که همین امر سبب می‌شود چوب مقاوم‌تر و مستحکم‌تر شود.

خرید درب ضد سرقت مناسب شرایط آب و هوایی شمال کشور

خرید درب ضد سرقت در شمال کشور به دلیل شرایط خاص آب و هوایی که این منطقه دارد از قبیل بارش‌های دائمی و طولانی در فصول مختلف سال تبدیل به یک مسئله مهم برای خریداران این نوع درب شده است. چرا که درب‌های ضد سرقت دارای تنوع بسیاری از لحاظ کیفیت، جنس، نوع رویه‌ها متریال به کار رفته و.. دارد. لازم است مشتریان با اطلاعات کافی و مشاوره نسبت به خرید درب ضد سرقت مناسب آب و هوای شمال کشور اقدام نمایند.

نکات مهم هنگام انتخاب درب ضد سرقت متناسب آب و هوای شمال کشور

در هنگام انتخاب و خرید درب ضد سرقت لازم است به نکاتی توجه نمایید تا انتخاب بهتر و اصولی‌تری داشته باشید. این عوامل عبارت است از:

  • انتخاب یک شرکت معتبر و مطمئن درب ضد سرقت

  • توجه به کیفیت قفل درب ضد سرقت و سایر یراق آلات به کار رفته در آن

  • توجه به جنس رویه درب و نوع مواد و متریال استفاده شده

  • میزان ضخامت ورق چهارچوب درب ضد سرقت

  • اهمیت قیمت نهایی درب ضد سرقت

  • توجه به نوع ساختار داخلی و اجزاء تشکیل دهنده استراکچر درب

  • نوع روش حمل و نقل درب تا محل

نصب درب ضد سرقت

از جمله اساسی‌ترین معیارها هنگام تهیه درب ضد سرقت، نحوه نصب این درب است. نصب درب ضد سرقت یک بخش مهم و جدایی ناپذیر از پروسه تهیه و خرید درب می‌باشد که لازم است به نحو اصولی و صحیح انجام گیرد.

انتخاب یک مجموعه تولید کننده و ارائه دهنده مطمئن، باسابقه و باتجربه سبب می‌شود تا سفارش بدون مشکل انجام پذیرد و تمامی خدمات نصب و یا در صورت نیاز تعمیرات، با آرامش خیال انجام گیرد.

Share