جان باختن یوتیوبر و بدنساز معروف در آغوش نامزدش (+عکس)

این بدنساز معروف قبلاً به برادلی مارتین یوتیوبر گفته بود: «قلب نیز یک عضله است، این بزرگترین نگرانی من است که اگر عضله قلبم دچار گرفتگی شود، چه اتفاقی می افتد.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جو لیندنر (Jo Lindner) که در فضای مجازی با نام Joesthetics شناخته می شود، از یوتیوبرهای معروف عرصه بدنسازی بود که خبر مرگ ناگهانی اش، طرفداران وی را شوکه کرد. نامزد این یوتیوبر بدنساز که نیچا نام دارد، توضیح داد که جو در آغوش او جان داده است.

به گزارش روزیاتو، نیچا در اینستاگرام خود نوشت: «او در آغوش من بود… همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد… ۳ روز پیش مدام می گفت که در گردنش دردی احساس می کند … ما تا وقتی این اتفاق افتاد، اصلا گمان نمی کردیم که چیز جدی ای باشد. اگر شما او را مانند من می شناسید، می دانید که او شگفت انگیزترین و باورنکردنی ترین فرد در این دنیا بود».

نیچا در ادامه عکس‌هایی از لحظات با هم بودنشان به اشتراک گذاشت و در نهایت گردن بندی با نام خودش را که جو، چند روز قبل از مرگش به او هدیه داده بود را نشان داد.

هفته‌ها قبل، جو گفته بود که می‌ترسد تمرین بیش از حد، باعث حمله قلبی به دلیل وضعیت عضلانی نادرش شود. جو از RMD یا بیماری عضلانی موج دار (Rippling muscle disease) رنج می برد؛ یک بیماری نادر که بر عضلات فرد بیمار تأثیر می گذارد و ماهیچه ها را نسبت به لمس یا حرکت بسیار حساس می کند. افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، می توانند با کشش یا ضربه، حالتی موج مانند به عضلات خود دهند که می تواند دردناک یا ناراحت کننده باشد.

RMD معمولاً از کودکی یا نوجوانی شروع می شود، اما ممکن است فرد در هر سنی به آن مبتلا شد. RMD به دلیل تغییر در DNA شما ایجاد می شود که بر پروتئینی به نام caveolin-3 تأثیر می گذارد. این پروتئین برای عملکرد طبیعی سلول های عضلانی شما مهم است. RMD می تواند از یک یا هر دوی والدین شما به ارث برسد، یا ممکن است تصادفی اتفاق بیفتد.

جو قبلاً به برادلی مارتین یوتیوبر گفته بود: «قلب نیز یک عضله است، این بزرگترین نگرانی من است که اگر عضله قلبم دچار گرفتگی شود، چه اتفاقی می افتد».

این یوتیوبر بدنساز در مکان های مختلفی زندگی می کرد، اما تایلند را بیشتر دوست داشت. آنجا بود که او ویدیوها و تصاویر زیادی را برای طرفدارانش در اینترنت می ساخت. او آخرین عکس خود را دو روز پیش منتشر کرد که در آن از داروها و تغییر ماهیچه هایش صحبت کرده بود.

 

Share