با مدال طلای پوررهنما از گیلان

پاراتکواندو ایران قهرمان شد

تیم ملی پاراتکواندوی کشورمان با کسب ۴ مدال طلا و یک برنز توانست با شایستگی عنوان نخست هفتمین دوره بازی های جهانی آیواز را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هفتمین دوره بازی‌های جهانی آیواز ۲۰۱۷ از ۹ تا ۱۵ آذرماه در “ویلا رئال دسانتو آنتونیو” پرتغال برگزار می‌شود که این رقابت‌ها در بخش پاراتکواندو از روز گذشته (یکشنبه – ۱۲ آذرماه) آغاز و امروز به پایان رسید.
تیم ملی پاراتکواندوی کشورمان موفق شد با کسب ۴ مدال طلا (مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، احمد نریمانی و سعید صادقیان پور) و یک برنز (محمود جعفرزاده) جایگاه اول جدول رده بندی را به نام خود ثبت کند.
تیم ترکیه با یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز در رده دوم قرار گرفت، آذربایجان با یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و روسیه نیز با یک طلا، یک نقره و یک برنز چهارم شد.
هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است. مسعود لشکری نیز به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کند.
گفتنی است؛ امتیاز این رقابت ها G6 است که به نفر اول ۶۰ امتیاز، نفر دوم ۳۶ امتیاز و نفرات سوم ۲۴.۶۰ امتیاز در راستای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد.

Share