حامد دائمی اعلام کرد؛

آمادگی بنیاد مسکن برای تامین مسکن طلاب با طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان در جلسه شورای سیاست‌گذاری مسکن طلاب و روحانیون استان گفت: طرح نهضت ملی مسکن فرصت مناسبی برای خانه‌دار شدن طلاب و روحانیون است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه شورای سیاست‌گذاری مسکن طلاب و روحانیون استان با حضور حجت الاسلام و الملسمین لاکانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان گیلان، حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، حجت المسلمین قربان‌پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، و معاونین و کارشناسان در دفتر مدیرکل بنیاد مسکن برگزار شد.

حجت الاسلام الملسمین لاکانی با ارائه گزارشی از وضعیت مسکن طلاب و روحانیون در استان، تشکیل شورای سیاست‌گذاری مسکن را مقدمه‌ی عبور از مشکلات و موجب تسریع در فرایند اجرای نهضت ملی مسکن دانست.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان گیلان افزود: روحانیان قشری تأثیر گذار در جامعه هستند که با توجه به نقش تعلیمی و تربیتی آنان در جامعه لازم است در راستای تأمین مسکن آنان اقدام شود.

در ادامه دائمی استفاده از ظرفیت امامان جمعه و جماعات را بعنوان امین مردم و جامعه جهت تبلیغ خدمات بنیاد و راهنمایی آنان جهت برخورداری از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را خواستار شد و با اشاره به تفاهم نامه فی مابین جهت تامین مسکن طلاب از آمادگی این نهاد جهت همکاری همه جانبه با مرکز خدمات حوزه علمیه استان خبر داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: طرح نهضت ملی مسکن فرصت مناسبی برای خانه‌دار شدن طلاب و روحانیون است.

وی به ثبت‌نام طلاب و روحانیون فاقد مسکن در پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: نهضت ملی مسکن بستری مناسب در رفع معضل مسکن اقشار گوناگون جامعه است.

Share