نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

مشاهده، دریافت و سایت ارائه دهنده ی فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته، را در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم. شما عزیزان برای کسب اطلاعات کامل از چگونگی و نحوه مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان باز نشسته، تا انتها همراه ما باشید.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

فراموش نکنید که در صورت بروز هرگونه سوالی در مورد فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته، می توانید هر روز از ۸ صبح تا ۱۲ شب، حتی ایام تعطیل، با ما تماس بگیرید و پاسخ سوال خود را به طور ویژه و با جزئیات کامل دریافت کنید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته، مانند سایر بازنشستگان در ارگان های دیگر، شامل مراحل یکسانی است که در ادامه به بررسی جزئیات هر کدام پرداخته ایم.

فرهنگیان عزیز برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی باید در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق درج شماره دفتر کل، شماره حساب و کد ملی امکان پذیر است.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است. شما عزیزان جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته نیز می توانید از طریق سایت صندوق به آدرس cspf.ir استفاده نمایید. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدملی با مراجعه به سایت cspf.ir امکان پذیر است.

لازم به ذکر است، فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی که حقوق بازنشستگان آن ها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی که در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند صادر می گردد.  بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه مربوطه خود مراجعه نمایند. برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

سامانه فیش حقوقی فرهنگیان کشور

مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته نیز از طریق سایت www.cspf.ir امکان پذیر خواهد بود. در اینجا نحوه مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته را برای شما عزیزان شرح داده ایم.

مراحل مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کد ملی :

  1. مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir
  2. درج شماره دفتر کل ، شماره ملی، شماره حساب و مشخص نمودن تاریخ
  3. کلیک بر روی گزینه مشاهده فیش

چنانچه هنگام دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته پیام خطا نمایش داده شد و موفق به دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته نشده اید، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید.

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، سایت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته www.cspf.ir می باشد. راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی از طریق مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir در این قسمت از مقاله قرار گرفته است تا شما عزیزان با استفاده از راهنمای گام به گام برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی به راحتی اقدام نمایید. مستمری بگیران صندوق بازنشستگی برای دریافت فیش حقوق، ضروری است کد ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

  1. برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کدملی در ابتدا به سایت صندوق رفاه بازنشستگی مراجعه نمایید.
  2. اطلاعات خواسته شده شامل، شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب را در قسمت مشخص شده درج کنید.
  3. سپس ماه مورد نظر خود را مشخص کنید.
  4. در انتها بر روی گزینه “مشاهده فیش” کلیک کنید:

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

شماره دفترکل: شماره دفتر کل فقط مربوط به مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری بوده و خدمات قابل ارائه در سایت نیز که بر مبنای شماره دفتر کل ارائه می شود فقط مربوط به این افراد می باشد. شماره دفترکل شماره ای است که در هنگام بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشسته اختصاص داده می شود. برای دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان می توانند به این لینک مراجعه نمایند.

نحوه مشاهده فیش حقوقی ماه های قبل فرهنگیان cspf ir

نحوه مشاهده فیش حقوقی ماه های قبل  فرهنگیان cspf ir به صورت زیر است:

در حال حاضر امکان مشاهده فیش حقوقی ماه جاری و ماه های قبل (به مدت ۱۲ ماه) وجود دارد و ضمنا پیشنهاد می شود فرهنگیان بازنشسته و یا سایر باز نشستگان در هر ماه پس از مشاهده فیش حقوقی آن را ذخیره نمایند . (با استفاده از کلید سمت راست ماوس روی فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته و انتخاب گزینه Save picture as)

در این مقاله اطلاعات و نکات مربوط به فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته را بررسی کردیم تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. چنانچه هرگونه سوالی در این خصوص دارید که در مقاله به پاسخ آن پرداخته نشده است، می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب با ما در مرکز مشاور گروپ، تماس بگیرید.

سوالات متداول فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

✔️ برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته، چه اقدامی باید انجام دهم؟

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته، را در مقاله برای شما عزیزان قرار داده ایم. می توانید مطالعه نمایید.

✔️ نحوه مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته، به چه صورت است؟

در مقاله در خصوص نحوه مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی، به طور کامل صحبت کرده ایم.

✔️ آدرس سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان، کدام است؟

آدرس سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان cspf.ir ، می باشد.

Share