با حکم مدیرکل آموزش و پرورش گیلان؛

انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش شفت و سرپرست آموزش و پرورش رحیم آباد

در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، محمدرضاخشنود به عنوان مدیرآموزش و پرورش شهرستان شفت همچنین سلیمان باباخانزاده به عنوان سرپرست آموزش و پرورش بخش رحیم آباد منصوب شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، محمدرضا خشنود به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان شفت منصوب شد.

محمد فائزی در این حکم بر اجرای سیاست‌های دولت مردمی با عزمی جهادی و انقلابی در جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت تأکید کرده است.

محمدرضا خشنود متولد اول مهر ۱۳۵۲ است. وی دانشجوی رشته جغرافیای برنامه ریزی روستایی در مقطع دکتری و دارای ۳۰ سال تجربه خدمت است. کارشناس مسئولی نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک رشت، آخرین سمت وی محسوب می‌شود.

گفتنی است پیش از این یوسف مشفقی سرپرستی آموزش و پرورش شهرستان شفت را برعهده داشت.

انتصاب سرپرست آموزش و پرورش بخش رحیم آباد

در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، سلیمان باباخانزاده به عنوان سرپرست آموزش و پرورش بخش رحیم آباد منصوب شد.

محمد فائزی در این حکم بر اجرای سیاست‌های دولت مردمی با عزمی جهادی و انقلابی در جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت تأکید کرده است.

سلیمان باباخانزاده متولد ۱۳۴۷ است. وی دانش آموخته رشته مدیریت آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد و دارای بیش از ۳۳ سال تجربه خدمت است. وی پیش از معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش رحیم آباد را برعهده داشت.

گفتنی است پیش از این، کمیل رمضان‌زاده سرپرستی آموزش و پرورش بخش رحیم آباد را عهده دار بود.

Share