طی احکامی جداگانه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان؛

مدیر آموزش و پرورش لاهیجان و سرپرست آموزش و پرورش کومله منصوب شدند

طی احکامی جداگانه از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، مدیر آموزش و پرورش لاهیجان و سرپرست آموزش و پرورش کومله منصوب و معارفه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از سوی محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، عبدالحسین کریمی به سمت مدیر آموزش و پرورش شهر لاهیجان منصوب و از تلاش‌های بهرام بهروزی در دوره سرپرستی، تقدیر شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، در حکم انتصاب «کریمی» با اشاره به سوابق آموزشی و مدیریتی وی، بر تلاش جهت توفیق بیشتر مجموعه آموزش و پرورش به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید تأکید شده است.

عبدالحسین کریمی متولد ۱۳۴۵ دانش آموخته رشته عرفان اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد و دارای ۳۴ سال فعالیت آموزشی و فرهنگی است. ریاست آموزش و پرورش شهر کومله به مدت ۹ سال از سمت‌های پیشین وی محسوب می‌شود.

انتصاب سرپرست جدید آموزش و پرورش بخش کومله

همچنین در حکمی دیگر از سوی محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، عبدالله روشنی به سمت سرپرست آموزش و پرورش شهر کومله منصوب و از زحمات عبدالحسین کریمی تقدیر شد.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، در حکم انتصاب «روشنی» با اشاره به سوابق آموزشی و مدیریتی وی، بر تلاش جهت توفیق بیشتر مجموعه آموزش و پرورش به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید تأکید شده است.

عبدالله روشنی متولد ۱۳۵۳ دانش آموخته رشته روان‌شناسی بالینی در مقطع کارشناسی و دارای ۱۵ سال فعالیت آموزشی و فرهنگی است. معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کومله از سمت‌های پیشین وی محسوب می‌شود.

Share