طی حکمی از سوی محمد رحمتی؛

مدیر آموزش و پرورش شهرستان املش منصوب شد

در حکمی از سوی محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد کریمی‌پور به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان املش منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از سوی محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد کریمی‌پور به سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان املش منصوب شد.

سید کاظم حسینی، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در آیین معارفه مدیرجدید آموزش و پرورش املش با اشاره به ظرفیت‌های خوب و همچنین نیروی انسانی مستعد در شهرستان، اظهار داشت: سند تحول بنیادین محور همه فعالیت‌های ما در آموزش و پرورش است و مدارس زیربنای توسعه محسوب می‌شوند. وی با تقدیر از زحمات چندین ماهه علی خانواری در دوران سرپرستی آموزش و پرورش برای محمد کریمی‌پور در سمت مدیر آموزش و پرورش شهرستان املش آرزوی توفیق کرد.

علی خانواری سرپرست سابق آموزش و پرورش نیز با اشاره اهمیت آموزش و پرورش و مسئولیت خطیر آن، اظهار داشت: اگر همراهی شورای اداری شهرستان و همکاران در مجموعه آموزش و پرورش نبود قطعا دستیابی به توفیقات ممکن نبود.

گفتنی است محمد کریمی‌پور متولد ۱۳۵۸، دانشجوی مقطع دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی و دارای ۱۲ سال سابقه است؛ وی معاونت آموزشی مدارس، کارشناسی اقامه نماز، ارزیابی عملکرد ومعاونت پشتیبانی آموزش و پرورش املش را در کارنامه دارد.

Share