گودرزوند چگینی در جلسه شورای اداری رودبار با حضور قالیباف؛

زیرساخت‌های راه و آب رودبار و منجیل نیازمند اصلاح و بهسازی است

نماینده مردم رودبار و منجیل در مجلس با بیان اینکه به دلیل زلزله سال ۱۳۶۹، زیرساخت‌های رودبار به صورت اورژانسی احداث شد، مشکلاتی در حوزه لوله کشی‌ها و جاده‌ها وجود دارد که باید اصلاح شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار و منجیل در مجلس در جلسه شورای اداری این شهرستان که صبح امروز (دوشنبه، ۱۵ خرداد ماه) با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام (ره)، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام پانزده خرداد و تشکر از حضور رئیس قوه مقننه در این جلسه، گفت: شهرستان رودبار شهری مهاجرپذیر و دارای تفاوت‌های قومی است.

نماینده مردم رودبار و منجیل در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: این شهرستان حرف اول کشت زیتون در کشور را می‌زند اما مشکلاتی در این حوزه دارد. بعد از زلزله سال ۱۳۶۹ نیز زیرساخت‌های شهرستان به صورت اورژانسی ساخته شد از این رو لوله‌های توزیع آب دچار فرسودگی و بسیاری از جاده‌ها نیز رانشی شده که نیازمند اصلاح و بهسازی است.

وی افزود: جمعیت شهرستان به دلیل تعطیلی بسیاری از صنایع از رودبار مهاجرت کردند که البته در دولت سیزدهم مجددا در حال راه اندازی است تا مردم به شهر خود بازگردند.

گودرزوند چگینی با اشاره به بخشی از مشکلات حوزه آب در این شهرستان تصریح کرد: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای رودبار در نظر گرفته شده بود که با توجه دکتر قالیباف به ۹۰ میلیارد تومان رسید و رتبه شهرستان نیز در حوزه تخصیص اعتبار افزایش یافت تا بتوانیم ضعف‌های شهرستان را برطرف کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: معادن اصلی استان گیلان در این شهرستان قرار دارد که نیاز داریم در این زمینه، زیرساخت‌های حوزه راه نیز تأمین شود تا مردم از مزایای این معادن بهره‌مند شوند.

Share