درخواست گودرزوند از وزرای نیرو و کشور؛

وضعیت مدیریت نیروگاه لوشان نابسمان است | با جابجایی منطقه زباله، مشکلی حل نخواهد شد

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشور خواست تا در خصوص رفع مشکلات زباله استان گیلان دستورات لازم را صادر کند چرا که عدم توجه به زندگی مردم سراوان موجب شده این مساله به یک موضوع استانی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد گودرزوند چگینی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: درخواست دارم در خصوص جذب اعتبارات مورد نیاز برای آب شرب حوزه شهری و روستایی شهرستان رودبار برای حل مشکلات ایجاد شده در بیش از ۵۰ روستا و ۷ شهر اقدام کنید. همچنین در خصوص تجهیزات آبرسانی، رسیدگی های لازم با دستور ویژه صورت گیرد.

نماینده رودبار افزود: از وزیر نیرو درخواست دارم به وضعیت نابسامان، رها شده و باندبازی مدیریت نیروگاه شهید بهشتی لوشان رسیدگی کند که موجب سرخوردگی نیروهای توانمند بومی منطقه نشود. لذا خواهشمندم دستور فوری جهت اعزام هیاتی برای بررسی و رسیدگی به این موضوع را صادر فرمایید.

وی در تذکری به وزیر کشور گفت: ضروری است در خصوص رفع مشکلات زباله استان دستورات لازم را صادر فرمایید، روزمرگی و عدم توجه به زندگی مردم متدین سراوان موجب شده است موضوع زباله این منطقه به یک موضوع استانی تبدیل شود. با پاک کردن صورت مساله و جابجایی منطقه زباله، مشکلی حل نخواهد شد، بلکه آلودگی بیشتر استان را به دنبال خواهد داشت.

گودرزوند در پایان تاکید کرد: خواهشمندم به جهت جلوگیری از مشکلات اجتماعی در سایر نقاط استان نسبت به افزایش ظرفیت تجهیزات زباله سوز، کارخانه کود آلی سریعا اقدام صورت گیرد و از طریق روش های علمی این مساله حل و فصل شود.

Share