معاون روابط‌ عمومی و تشریفات استانداری؛

تکذیب استعفای معاون استاندار گیلان | مدیران گیلان خود را خادم مردم می‌دانند

معاون روابط‌عمومی و تشریفات دفتر استاندار گیلان استعفای معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان را تکذیب کرد و گفت: در صورت تکرار انتشار خبرهای کذب و بی‌پایه در فضای مجازی، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد بینا، خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر استعفای سیدمحمد اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان را از اساس کذب عنوان کرد.

وی همچنین برخی شایعات درخصوص حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در انتخابات را رد کرد و افزود: دکتر اسحاقی تلاش برای بهبود وضعیت معیشت و کسب و کار مردم گیلان و افزایش سطح اشتغال استان در راستای تأکیدات دکتر اسدالله عباسی، نماینده عالی دولت در گیلان و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را از هر سنگر خدمتی دیگر برتر می‌داند.

معاون روابط‌عمومی و تشریفات استانداری به انسجام تیم اقتصادی دولت در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: رشد شاخص‌های اقتصادی گیلان و کسب رتبه‌های برتر کشوری در حوزه‌های مختلف، نشانگر تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه است.

وی حفظ وحدت برای خدمت به مردم گیلان را سرلوحه کار مدیران و مسئولان جهادی گیلان دانست و با بیان اینکه مدیران استان به دور از هرگونه توجه به حواشی و خبرپراکنی، خود را خادم مردم می‌دانند، اظهار کرد: انتظار می‌رود رسانه‌های پرتلاش گیلان از انتشار هرگونه خبر کذب و بی‌اساس پرهیز نموده و مجموعه مدیریتی استان را در جهت بهبود خدمت‌رسانی به مردم یاری کنند.

بینا خاطرنشان کرد: به طور قطع در صورت تکرار انتشار خبرهای کذب و بی‌پایه در فضای مجازی، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

Share