معاون سیاسی استاندار گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری رشت؛

“حمیدرضا امام پناهی و کیا عاشوری” جزء ۵ فرماندار برتر استان هستند

مصطفی پور با قدردانی از حمیدرضا امام پناهی گفت: او به خوبی به مسائل رشت رسیدگی کرد و آقای امام پناهی و کیا عاشوری که امروز به عنوان سرپرست فرمانداری رشت معارفه خواهد شد، جزء ۵ فرماندار برتر استان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور حکمی کیا عاشوری را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رشت منصوب کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری رشت گفت: رضایتمندی مردم یکی از اهداف نظام است و همچنین از توصیه‌های دینی خدمت‌گزاری به مردم است.

حسین مصطفی‌پور در ادامه افزود: اگر به روند پیروزی و استمرار اتقلاب خوب نگاه و آن را تحلیل کنیم، می بینم که همراهی و حمایت مردم بسبار موثر بوده و اگر مردم پای انقلاب نبودند نظام به این توفیقات دست پیدا نمیک رد.

وی افزود: اگر حمایت مردم نبود قطعا موجب خسران می‌شدیم زیرا حمله بسیار سنگین و هوشمندانه‌ای را انجام دادند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه دشمن تلاش کرده مردم را ار نظام جدا کند، یادآور شد: متاسفانه در برخی از نقاط موفق شدند و آن هم از کم کاری خود ما بوده است، زیر دشمن از نقاطی حمله میکند که در آنجا ضعیف عمل کرده ایم.

مصطفی پور با تاکید بر اینکه تحریم‌هایی که به کشور ما تحمیل شد، هیچ کشوری قادر به تحمل آن نیست، تصریح کرد: مردم برای حفظ نظام هزینه‌های زیادی دادند و در این جنگ ترکیبی که آغاز شده است هیچ گونه کم کاری ار کسانی که مسئولیت دارند قابل پذیرش نیست.

وی افزود: وقتی دولت مردانی سالهای سال عرصه خدمت را رها کنند و دستشان به سوی همان دشمنان باشد سبب شده که چنین آسیب‌هایی را به کشور و نظام وارد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با یادآوری اینکه شانیت همه مسئولان در خدمت به مردم است، افزود: شهرستان رشت بسیار اهمیت دارد و برای رفع مشکلات باید شبانه روزی خدمت‌ کنید.

مصطفی پور با قدردانی از حمیدرضا امام پناهی گفت: او به خوبی به مسائل رشت رسیدگی کرد و آقای امام پناهی و کیا عاشوری که امروز به عنوان سرپرست فرمانداری رشت معارفه خواهد شد، جزء ۵ فرماندار برتر استان هستند.

وی در پایان اظهار کرد: هر کس هر گرایش سیاسی دارد، وقتی پشت میزخدمت می‌نشینید تمام کار تلاش خود را برای خدمت‌ به کار گیرند.

خدمت در نظام جمهوری اسلامی توفیق است

به گزارش دیارمیرزا، کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت نیز در ادامه جلسه گفت: از اعتماد استاندار گیلان و بزرگان استان بسبار سپاسگزارم.

وی افزود: خدمت در نظام جمهوری اسلامی توفیق است. اگر به درستی استفاده کنیم درهای رحمت الهی به روی ما باز خواهد شد و اگر به درستی استفاده نشود این فرصت خدمت به نقمت تبدیل خواهد شد.

عاشوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با دشمنی‌های مختلف روبرو بوده است، افزود: رمز موفقیت ما همین روحیه خدمت کردن و انقلابی بودن است که بیش از ۲۰۰ هزار شهید به انقلاب تقدیم کردیم.

وی گفت: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان رشت وجود دارد که با هم افزایی، همدلی و هم گرایی می‌توانیم مشکلات این شهرستان را برطرف کنیم.

عاشوری پیش از این فرمانداری شهرستان تالش، جانشینی فرمانده سپاه قدس گیلان در امر اقشار بسیج، فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان صومعه سرا و مسولیت بسیج اداری کارگری استان گیلان را در کارنامه مدیریتی خویش دارد.

Share