رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

برخورد پراید با تیر برق در بندرانزلی، جان‌ راننده ۲۲ ساله را گرفت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با تیر چراغ برق و جان‌باختن راننده این خودرو در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با تیر چراغ برق و جان‌باختن راننده این خودرو در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر، اظهار داشت: صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف شدید در خیابان پاسداران شهرستان بندرانزلی، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید با تیر چراغ برق برخورد کرده است، افزود: متاسفانه در این حادثه، راننده ۲۲ ساله مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان‌باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان بیان داشت: کارشناسان تخطی از سرعت مطمئنه راننده پراید و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه را علت این حادثه تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه سرعت غیرمجاز و غیرمتعارف وسایل نقلیه از مهم‌ترین علل در سوانح رانندگی می‌باشد، تصریح کرد: رانندگان باید تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از سرعت و سبقت غیرمجاز در معابر پرهیز کنند تا شاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

Share