رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان اعلام کرد:

واژگونی یک دستگاه کامیونت در جاده رشت-قزوین و مصدوم شدن یک نفر

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از واژگونی یک دستگاه کامیونت در جاده قزوین حوالی تالار گویا شهرستان رشت و مصدوم شدن یک نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از واژگونی یک دستگاه کامیونت در جاده قزوین حوالی تالار گویا شهرستان رشت و مصدوم شدن یک نفر در این حادثه خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در جاده قزوین حوالی تالار گویا شهرستان رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه کامیونت حین تردد در مسیر اعلامی بعد از برخورد با خودرو دیگر واژگون شده افزود: راننده این خودرو از ناحیه سر و پا مصدوم که توسط تیم‌های امدادی به مرکز درمانی منتقل و حال عمومی این فرد مساعد گزارش شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان خاطرنشان کرد: علت این حادثه‌عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده کامیونت (نقض ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی) است.

Share