آیت الله فلاحتی در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور؛

در فرایند جذب نیرو برای ادارات کمیته امداد نخبگان این نهاد در اولویت جذب باشند

فلاحتی، برگزاری جشن خودکفایی برخی مددجویان را اقدامی بسیار پسندیده و برگ برنده‌ای برای نهاد مقدس کمیته امداد دانست و تصریح کرد: در فرایند جذب نیرو برای ادارات کمیته امداد نیز نخبگان این نهاد در اولویت جذب باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، این نهاد را از نهادهای سرافراز کشور و از یادگارهای امام عظیم‌الشأن دانست و اظهار داشت: کمیته امداد همواره با تمام توان و بضاعت خود در راستای حمایت از مستمندان در مناطق مختلف و روستاهای دور گام برمی‌دارد که ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت کاهش جامعه هدف کمیته امداد گفت: کاهش آمار جامعه هدف این نهاد مقدس به‌معنای دست برداشتن از حمایت نیست بلکه نشان‌دهنده مدیریت درست برای کاهش مشکلات است.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی خاطرنشان کرد: همان میزان که مسائل مسکن، خوراک و پوشاک افراد تحت پوشش مورد توجه قرار می‌گیرد باید مسائل فرهنگی نیز جدی گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برخی مدیران ارشد در سایر بخش‌ها از کمیته امداد به این مرحله رسیدند افزود: نخبگان و دانشگاه‌ها باید مورد توجه باشند.

وی برگزاری جشن خودکفایی برخی مددجویان را اقدامی بسیار پسندیده و برگ برنده‌ای برای نهاد مقدس کمیته امداد دانست و تصریح کرد: در فرایند جذب نیرو برای ادارات کمیته امداد نیز نخبگان این نهاد در اولویت جذب باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اهمیت انتقال تجارب مدیران و جامعه هدف این نهاد به یکدیگر عنوان کرد: در بین مدیران و جامعه هدف این نهاد، افرادی باتجربه حضور دارند که می‌توانند انتقال تجارب داشته باشند.

آیت‌الله فلاحتی به ضرورت حفظ حرمت نخبگان این مجموعه اشاره و بیان کرد: حرمت جامعه هدف و نخبگان این نهاد هرجا که هستند حتی اگر در آینده مسئولیت گرفتند، حفظ شود و نباید رها شوند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم توجه به خودصیانتی و دیانت زیرمجموعه خاطرنشان کرد: عدم توجه به خودصیانتی در هر مجموعه‌ای آسیب‌زا خواهد بود البته خودصیانتی موجب دیگر صیانتی نیز خواهد شد.

Share