امام جمعه رشت؛

آمریکا با حملات تروریستی دنبال سوریه‌سازی است|نظام در برابر این ترقه پراکن‌ها رأفت به خرج داده

امام جمعه رشت، جمهوری اسلامی ایران را دغدغه بزرگ دنیای استکبار دانست و خاطرنشان کرد: قطعا نظام اسلامی همه دشمنان را سر جای خودشان خواهند نشاند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به هفته بسیج مستضعفین اظهار کرد: امام خمینی (ره) در سخنان خود می‌فرمودند که من دست شما بسیجیان را می‌بوسم، از اهمیت بسیج همین بس که امام (ره) معتقد بودند غفلت از ایجاد ارتش ۲۰ میلیونی، سقوط در دام استکبار را بهمراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مطالبه امام خمینی (ره) از طلاب و دانشجویان و فرزندان بسیجی خود این بود که پاسدار اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند، گفت: فرزندان بسیجی ما نگذارند که ایادی استکبار در دو حوزه علمیه و دانشگاه نفوذ کنند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه هر ایرانی به غیر از شهوت‌پرستان، پول پرستان و سرسپردگان دشمن، بالقوه یک بسیجی است، افزود: بسیج رمز بقای انقلاب، رمز مقاومت و کلید عمده فتح جهاد و رمز نابودی دشمن است لذا بسیج باید آگاهی‌های لازم را در همه زمینه‌ها داشته باشد چرا که دشمن همیشه در حال دشمنی است.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۳ وقتی که شبه جزیره کریمه به روسیه ملحق شد، جنگ ترکیبی به میان آمد، گفت: جنگ ترکیبی، مبهم، پیچیده است و امروز دشمنان ایران از جنگ ترکیبی علیه ملت ایران اسلامی استفاده کرده‌اند، سید حسن نصرالله در جنگ ۳۳ روزه گفت که مقاومت، قواعد جنگ را رعایت نکرده بلکه با هرشیوه‌ای با دشمن روبه رو خواهد شد.

فلاحتی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی بر مبنای تفکر شیعه قابل پذیرش برای دشمنان و زیاده خواهان نبود لذا به جنگ ترکیبی به رهبری آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی روی آوردند، تصریح کرد: این ترقه پراکنی‌ها را اگر چه می‌بینیم اما این را می‌دانیم که تمام قداره کشان دنیا را به جای خود نشاندیم آن وقت این تراقه‌پراکن‌ها را نمی‌توانیم؟ در برابر این ترقه پراکن‌ها رأفت به خرج داده اما توصیه می‌کنیم به این فریب خوردگان و خانواده‌هایشان که جمهوری اسلامی اراده کند به وقتش به سراغشان می‌آید.

وی با بیان اینکه یک روز آمریکا غول اقتصاد و صنعت بود که بعد از جنگ جهانی تلاش کرد تا با تجمیع نیرو‌های خردمند غول اقتصاد و صنعت شود، گفت: آمریکا یک رقیب بلامنازع داشت به نام اتحاد جماهیر شوروی در مقابل آمریکا بود که این رقیب را شکست داد و روسیه باقی مانده را به عنوان رقیب خود در قالب جنگ ترکیبی قرار داد.

فلاحتی با اشاره به توطئه‌های نظام سلطه در جهان افزود: آمریکا حتی تحمل قدرت چین را هم ندارد چرا که قدرت اقتصادی چین می‌خواست دنیا را بگیرد و جمهوری اسلامی و روسیه نیز به عنوان رقبای خود می‌خواست درگیر کند تا زیاده خواهی خود را در سایه جنگ ترکیبی و حذف ۲ قدرت باقی مانده در جدایی دین از سیاست و توقف در متغیر‌های قدرت در پیش بگیرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها همه توان خود را در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفتند تا سوریه‌ای دیگر در ایران ایجاد کنند، که کورخوانده‌اند، گفت: ملت ایران تمامی بدخواهان را به خاک ذلت خواهند نشاند؛ آن‌ها می‌خواهند در ایران در عرصه‌های جنگ کوتاه مدت، عملیات تروریستی و سوریه‌ای دیگر بسازند، آن‌ها بدانند که ملت ایران، ملت سپری، عراقی نیست این ملت سال‌هاست در برابر بدخواهان و توطئه‌های آنان هوشمندانه‌ایستاده است.

فلاحتی با بیان اینکه مشاور بایدن از حمایت از اغتشاشات و آزادی اینترنت در ایران سخن گفته، افزود: تبهکاران ملت ایران را از چه می‌ترسانند، چرا که هرچه بیشتر ملت ایران را می‌کشند، ملت ما را بیدار کرده و دشمنی نظام سلطه را بیش از پیش می‌فهمند.

وی با بیان اینکه اعتراضات صنفی را به گونه‌ای پیش بگیرید که دشمن از آن بهره‌مند نشود، گفت: باید مراقب باشند تا دشمن از مطالبات صنفی به نفع اهداف شوم خود بهره نبرند.

فلاحتی با بیان اینکه رئیس انرژی اتمی ایران به گیلان آمده تا با توانمندی جوانان ایرانی مسأله پسماند و شیرابه سروان را حل کنند، افزود: مشکلات زیست محیطی و مسئله سلامت در گیلان به ویژه مشکل رودخانه‌ها، زباله‌ها‌ی سراوان، تالاب انزلی و غیره می‌باشد که باید برطرف شود، از این رو در تلاش هستند تا مشکل شیرابه‌ها برطرف گردد.

Share