با شرکت ۸۰ تابلوی نقاشی صورت گرفت؛

برگزاری نمایشگاه گروهی نقاشی دختران باران در آستارا+ تصاویر

نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان «فرانک کاویانی» با عنوان «دختران باران» با ۸۰ تابلوی نقاشی در سبک‌های مختلف هنری همچون تکنیک رنگ روغن، سیاه قلم و مداد رنگی با مشارکت کانون بسیج هنرمندان در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۸۰ تابلوی نقاشی از ۲۸ هنرجوی نقاشی در این نمایشگاه به معرض نمایش عموم و فروش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا به همین مناسبت به خبرنگار دیارمیرزا گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی هنرجویان «فرانک کاویانی» با ۸۰ تابلوی نقاشی در سبک‌های مختلف هنری همچون تکنیک رنگ روغن، سیاه قلم و مداد رنگی با مشارکت کانون بسیج هنرمندان در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برپا شد.

بهرام خوشحال در آیین برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی دختران باران در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: بیش از ۸۰ تابلوی نقاشی از ۲۸ هنرجوی نقاشی در این نمایشگاه به معرض نمایش عموم و فروش گذاشته شده است.

وی این نمایشگاه را اولین نمایشگاه گروهی هنرجویان «خانم کاویانی» مربی نقاشی شهرستان آستارا با ۴ سال سابقه تدریس دانست و آثار قابل‌عرضه در این نمایشگاه را در سبک‌های مختلف هنری نظیر تکنیک رنگ روغن، سیاه قلم و مداد رنگی ذکر کرده و تصریح کرد: هنرجویان «خانم کاویانی» برای خلق این آثار یک سال وقت گذاشته و کوچکترین هنرمند این نمایشگاه ۸ سال و بزرگترینشان ۳۸ سال دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا مدت‌زمان برپایی این نمایشگاه را یک هفته از دانست و بیان کرد: علاقه‌مندان به هنر نقاشی می‌توانند همه‌روزه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا ۱۹ غروب از آثار فاخر این نمایشگاه دیدن کنند.

در پایان این آئین از مربی و هنرمندان نقاش، با اهدای هدایایی تجلیل شد.

شهرستان آستارا در شمال غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ساماندهی شده است.

Share