با هدف تسریع در نحوه اجرای پروژه‌ها؛

بازدید از روند اجرای پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان آستانه اشرفیه

مشاور مدیرعامل و نماینده مجری طرح محرومیت زدائی آبرسانی استان گیلان از روند اجرای پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کرد. پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان آستانه اشرفیه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد و ۸۰ میلیون ریال ۴۱ روستای محروم این شهرستان را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با هدف تسریع در نحوه اجرای پروژه‌های آبرسانی طرح محرومیت‌زدایی، آریا جهانگیری، مشاور مدیرعامل آبفای گیلان و نماینده مجری طرح محرومیت‌زدائی آبرسانی استان گیلان به همراه نماینده مردم محترم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، بخشدار بخش مرکزی، مدیر امور آبفای آستانه و تعدادی از کارشناسان از روند اجرای پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان آستانه اشرفیه بازدید کردند.

پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان آستانه اشرفیه با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد و ۸۰ میلیون ریال ۴۱ روستای محروم این شهرستان را شامل می‌شود.

بنابراین گزارش؛ حفر ۲ حلقه چاه، لوله‌گذاری شبکه توزیع آب شرب و خط انتقال به طول ۷۷ کیلومتر احجام عملیاتی این پروژه می‌باشد، که تاکنون عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب به طول ۱۸ کیلومتر؛ لوله‌گذاری به قطر ۸۰۰ میلی متر خط انتقال سایت شهید خوش سیرت به طول ۵.۳ کیلومتر؛ و همچنین حفر یک حلقه چاه در محدوده سایت شهید خوش سیرت اجرایی شده و عملیات حفر یک حلقه چاه دیگر به زودی آغاز خواهد شد.

Share