مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اعلام کرد:

آمادگی آبفای گیلان جهت مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارش برف

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان از آمادگی اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات شرکت در مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از بارش برف و باران طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف در روزهای آینده، کمیته مدیریت بحران این شرکت به ریاست سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان تشکیل و به صورت همزمان مدیران امور آبفای شهرستانهای استان نیز در این جلسه از طریق ویدئوکنفرانس حاضر شدند.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان مبنی بر بارش برف در روزهای آتی، با تأکید بر آماده باش تمامی نیروهای عملیاتی و آب گیری حداکثری مخازن ذخیره آب، تصریح کرد: حضور مدیران و روسای ادارات در محل خدمت تا برقراری شرایط جوی پایدار الزامی است.

وی ضمن بررسی آخرین وضعیت تولید و توزیع آب اظهار داشت: به منظور پایداری خدمات آبرسانی و جلوگیری از وقفه در ارائه خدمات، ۴ دستگاه تولید و بسته‌بندی آب با ظرفیت ۲ هزار لیتر در ساعت آماده به کار برای تأمین آب در سطح استان است.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین خاطرنشان کرد: ۳۲ تیم واکنش سریع در کل استان برای مدیریت بحران احتمالی ناشی از بارش برف در آماده باش هستند.

وی با اعلام اینکه ۹۲ دستگاه مولد برق اضطراری آماده به کار می‌باشد افزود: تمامی پیمانکاران و مجریان طرح آب و فاضلاب آماده باش هستند تا بهترین خدمات بدون کمترین آسیب در زمان بارش برف به مردم عزیز استان ارائه شود.

Share