غلامپور خبر داد:

راه اندازی ۳ دستگاه دیزل ژنراتور در مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه

به منظور جلوگیری از مشکلات قطعی برق در تامین آب شرب روستاهای شرق استان گیلان، ۳ دستگاه دیزل ژنراتور در مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون بهره برداری و توسعه آب این شرکت در ارتباط تصویری با خبر ساعت ۲۰ شبکه باران گفت: با راه اندازی این دیزل ژنراتورها، در زمان قطعی برق اختلالی در تامین آب شرب روستاهای تحت پوشش این مجتمع آبرسانی ایجاد نخواهد شد.

مازیار غلامپور در خصوص اُفت فشار و قطعی موقت آب شرب روستای تجن گوکه در روزهای اخیر گفت: به علت نقص فنی ایستگاه پمپاژ مجتمع شهید خوش سیرت، شاهد افت فشار و در برخی ساعات، قطعی آب شرب این روستا بودیم که نسبت به نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ در کوتاهترین زمان ممکن اقدام و مشکل اهالی برطرف شد.

وی همچنین از سنجش کیفیت آب شرب این روستا بعد از نصب پمپ خبر داد و افزود: کارشناسان کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور در روستای تجن گوکه، کیفیت آب این روستا را نیز بررسی کردند که سلامت و کیفیت آب مورد تأئید قرار گرفت.

بنابراین گزارش؛ در زمان حاضر مجتمع شهید خوش سیرت به ۳۲ هزار مشترکِ ۱۷۹ روستای شهرستان‌های آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود آبرسانی می‌کند.

Share