در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شهرداری رشت مطرح شد؛

انعکاس اخبار شهرداری در بهره‌وری مدیریت شهری تاثیر بسزایی خواهد داشت

نادر حسینی، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های بزرگ و کوچک خوبی در رشت اجرایی شده و یا در حال اجراست که باید در مورد آن به شکل درست به شهروندان اطلاع‌رسانی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور رحیم شوقی شهردار رشت، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان روابط عمومی سازمانها و شهرداری‌های مناطق در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه توسط شهردار رشت و اعضای شورای اسلامی از مسئولان روابط عمومی سازمانها و شهرداری‌های مناطق تقدیر به عمل آمد.

ضرورت اطلاع‌رسانی درست در مورد پروژه‌های عمرانی شهر رشت

نادر حسینی، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های بزرگ و کوچک خوبی در رشت اجرایی شده و یا در حال اجراست که باید در مورد آن به شکل درست به شهروندان اطلاع‌رسانی کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری بسیار مهم است و میتواند به پیشرفت بیشتر شهر و رفع دغدغه شهروندان کمک کند.

حسینی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی برای تشکیل یک میز هفتگی آمادگی دارد ابراز داشت: با تشکیل این میز هر هفته یک سازمان و یا یک منطقه در شورا حضور پیدا کند تا بدین ترتیب مطالبات شهروندان به خوبی مورد پیگیری قرار گیرد.

انعکاس اخبار شهرداری در بهره‌وری مدیریت شهری تاثیر بسزایی خواهد داشت

سید شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی نیز اظهار داشت: حوزه فعالیت روابط عمومی با رعایت اصل صحت، دقت و سرعت بسیار حساس و اثرگذار است.

شغیعی ابراز داشت: انعکاس اخبار و فعالیت‌های انجام شده شهرداری توسط واحد ارتباطات و روابط عمومی در بهره‌وری سیستم و کیفیت کار شهرداری و مدیریت شهری تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: شورای ششم از زمان آغاز به کار خود توجه ویژه‌ای را به مبحث بودجه روابط عمومی‌ها داشته و دارد و چه خوب است شهرداری نیز با یک رویکرد رو به جلو نسبت به اطلاع‌رسانی دقیق اقدامات خود به شهروندان اقدامات لازم را در زمینه افزایش مشارکت‌های اجتماعی و ارتقا اعتماد عمومی انجام دهد.

اقدامات شهرداری رشت از طریق رسانه ملی اطلاع‌رسانی شود

علیرضا تاج شهرستانی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی اظهار داشت: روابط عمومی شهرداری رشت تنها روابط عمومی شهرداری نیست و باید در همه ارکان شهر ورود کرده و مدیریت لازم را انجام دهد.

تاج شهرستانی اضافه کرد: با توجه به تأثیرگذاری بالای شبکه استانی و رسانه ملی در نزد افکار عمومی شهرداری رشت باید جلساتی را با رسانه ملی برگزار کند تا بتوانیم از این ظرفیت نیز برای اطلاع‌رسانی اقدامات شهرداری استفاده بهینه ببریم.

آگاهی بخشی به شهروندان رسالت مهم روابط عمومی‌هاست

هادی رمضانی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تبریک فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: رسالت مهم روابط عمومی آگاهی بخشی است فلذا اطلاع‌رسانی درست و به موقع اخبار به شهروندان در تحقق اهداف عالیه شهرداری و شورای شهر موثر واقع خواهد شد.

رمضانی عنوان کرد: روابط عمومی خاصه در حوزه شهرداری حلقه اتصال بین مدیران و شهروندان است و وظیفه خطیری را در مسیر تحقق اهداف عالیه مدیریت شهری بر عهده دارد.

Share