علیرضا تاج شهرستانی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

شورا در انتصابات تسلیم شهردار است | مگر آمریکایی هستم که حضورم در شورا نگران کننده است

عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: اینکه علت اینکه گاهی شورا در انتصابات دخالت می‌کند، این است که اعضای شورا فکر می‌کنند افرادی وحود دارند که می‌توانند بهتر کار کنند اما در نهایت شورا تسلیم شهردار می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا تاج شهرستانی ظهر روز شنبه (بیستم آذر ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شورا و رسانه هر دو در یک مسیر هستند، گفت: همانطور که برای یک عضو شورا مهم است که شهردار چگونه کار می‌کند، رسانه نیز این دغدغه را دارد.

امروزه همه چیز بر پایه اقتصادی است

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر لزوم توجه به مسائل اقتصادی، تأکید کرد: ما برای بردن نان به خانه کار می‌کنیم و با این جمله که می‌گویند «پول چرک کف دست است»، کاملا مخالفم زیرا امروزه همه چیز بر پایه اقتصادی است.

وی با بیان این مطلب که شفاف‌سازی در اولویت کار ما است، گفت: از صداوسیما درخواست کردیم که یک دوربین در جلسات علنی صحن شورا قرار دهد زیرا خبرهای بسیاری می‌تواند برای شهروندان تهیه کنند.

گاهی درد دل من را خبر می‌کنند | با ورود به شورا برخی داشته‌های خودم را کنار گذاشتم

تاج شهرستانی با اشاره به اینکه بعد از اینکه امیرحسین علوی را به عنوان شهردار انتخاب کردیم یکی از رسانه‌ها به من زنگ زد که آیا به علوی رای دادید؟ تصریح کرد: این گونه سوالات درست نیست؛ من کار رسانه‌ای نکرده‌ام، گاهی پیش می‌آید که با یک رسانه‌ای درد دل می‌کنم اما بعد مشاهده می‌کنم آن حرف من خبری شده است!

منشی هیات رئیسه شورای شهر رشت با بیان اینکه برای ورود به شورا خیلی با خودم کلنجار رفتم، گفت: من قبل از ورود به شورای شهر رشت، داشته‌هایی داشتم که با ورود به شورا آنها را کنار گذاشتم.

این عضو شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه بنده همیشه می‌خواستم که مسئولان با مردم صادق باشند، افزود: زمانی که شورای شهر به ما تحویل داده شده بود مشکلات فراوانی داشت اما ما شورای نمونه‌ای بودیم زیرا وقتی وارد فرمانداری شدیم در انتخاب هیات رییسه خیلی شورا بسیار متحد بودیم.

 از انتخاب خود برای شهرداری رشت راضی هستم

تاج شهرستانی با بیان اینکه شهردار شیک و درست و حسابی برای شهر رشت انتخاب کردیم، اظهار داشت: تا الان از انتخاب خود ناراضی نیستم اما اینکه چرا زمزمه انتقادات می‌آید دلیلش این است که هر کس ذائقه کاری خود را دارد.

به گزارش دیارمیرزا، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا همچنین ادامه داد: تمام انتقادات در نوع روش اجرای برنامه است، اگر شورا از پایه  آقای علوی را دوست نداشت پس چرا به او رای دادند!؟

شورا در انتصابات تسلیم شهردار است | در بیشتر مواقع مشکل «قانون» داریم 

وی اظهار کرد: اینکه علت اینکه گاهی شورا در انتصابات دخالت می‌کند، این است که اعضای شورا فکر می‌کنند افرادی وحود دارند که می‌توانند بهتر کار کنند اما در نهایت شورا تسلیم شهردار می‌شود.

تاج شهرستانی افزود: بعد از یک ماه از ورودم در شورا متوجه شدم که در بیشتر مواقع مشکل «قانون» داریم و تا در هر زمینه‌ای قانون نباشد کاری از پیش نمی‎بریم.

آیا آمریکایی و اسرائیلی هستم!؟

عضو شورای شهر رشت با انتقاد از برخی رسانه‌ها اظهار کرد: چرا برخی رسانه‌ها تیتر می‌زنند که حضور من در شورا نگران کننده است! مگر بنده نیروی کشور بیگانه یا آمریکایی و اسرائیلی هستم!؟

وی ادامه داد: بنده حرفی زده بودم در مورد زمین‌های پشت یخسازی که متاسفانه برخی پول گرفتند و طرح تفصیلی ارائه کردند، بنده گفتم که زمین‌های نسقی مشکل امنیتی به وجود می‌آورد، من با افتخار صدای همین مردم را فریاد زدم.

تاج شهرستانی با اشاره به اینکه در داخل رشت چیزی به عنوان زمین زراعی نداریم، گفت: اگر دولتمردان برای شالی و شالیزار ارزش قائل هستند به کشاورزان توجه کنند؛ با دستور همین مسئولان، راه آهن رشت از وسط شالیزارها عبور کرده است درحالی که می توانستند از کنار بزرگراه احداث کنند.

به گزارش دیارمیرزا وی خطاب به خبرنگاران افزود: این را از من به یادگار داشته باشید که در انتخابات بعدی شورای شهر از همین اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه افرادی رای خواهند آورد.

سیاسی‌کاری همیشه بد نیست | برخی افراد که ماهی دوبار سر کار بودند الان از ۸ صبح مشغول کار می‌شوند!

منشی هیات رئیسه شورای شهر رشت با بیان اینکه سیاسی‌کاری همیشه بد نیست بلکه سیاسی‌کاری زمانی بد است که به ضرر مردم باشد، افزود: در مورد اضافه کاری‌ها که گفته شد پیگیر هستیم و خدا را شکر برخی از افرادی که ماهی دوبار سر کار حضور پیدا می کردند الان ۸ صبح سر کار خود هستند!

وی با تأکید بر اینکه هدف من این است که تمام خیابان های رشت باید آسفالت مناسب شود، اظهار کرد: در مورد شهر خلاق خوراک بیش از پیش ورود خواهم داشت.

مردم کوچه و بازار به من رای داده‌اند | کار فرهنگی فقط پیاده راه فرهنگی نیست

تاج شهرستانی با اشاره به اینکه مردم کوچه و بازار به من رای داده‌اند، اظهار کرد: کار فرهنگی فقط پیاده راه فرهنگی نیست بلکه باید در چهار گوشه شهر کار فرهنگی صورت گیرد؛ کار فرهنگی فقط برگزاری جشن نیست باید آموزش هم در کنارش داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اینکه در شهری هنرپیشه‌اش کاندیدا شود اما مورد تمسخر قرار می‌گیرد، واقعا جای تاسف دارد.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه به من گفتند باید تخصص داشته باشم، گفت: پنج سال کار بازیگری نکردم و هیچ سریال خوبی ساخته نشد؛ قانون می‌گوید برای حضور در شورای شهر رشت لیسانس می‌خواهید.

یک جوری من را زیر سوال می‌برند که انگار دیگران که عضو شورا بودند، متخصص بودند!

وی ادامه داد: یک جوری من را زیر سوال می‌برند که انگار دیگران که عضو شورا بودند، متخصص بودند! که اگه تخصص داشتند حال و روز رشت این نبود؛ به من می‎گویند که مدیر نبودید! خب من چه کار کنم مرا مدیر نکردند؟

تاج شهرستانی تصریح کرد: شورا چه جایگاهی است که خیلی‌ها اینقدر از حضور من در آن ناراحت هستند؟ در شورا دو تا اتاق دادند و ۱۰۰ هزار تومان پول هم ندارد، یکی از دوستان من تا الان به من زنگ نزده که تبریک بگوید چون فکر می‌کند من در اتاق پول نشسته‌ام!

تا دیروز محبوب دل‌ها بودم الان در فضای مجازی به من القاب دیگری می‌دهند | از همه مظلوم‌تر هستم

این عضو شورای شهر رشت گفت: کسانی که مرا کوبیدند به من درس دادند که هنر را رها کنم؛ تا دیروز محبوب دل‌ها بودم الان در فضای مجازی به من القاب دیگری می‌دهند و از من به عنوان بازیگر دست چندم یاد می‌کنند! من آمده‌ام که خدمتگزار جامعه باشم هر کجا دیدید من خیانت کردم مرا زیر سوال ببرید.

به گزارش دیارمیرزا، تاج شهرستانی گفت: سال‌هاست در این شهر زندگی می‌کنم و استخدام هیچ کجا نیستم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در پایان در خصوص تالار مرکزی گفت: وضع سالن‌های موجود خوب نیست و ارشاد نمی‌تواند از آنها نگهداری کند و به نظرم شهرداری بهتر آن را اداره خواهد کرد.

Share