۰ تا ۱۰۰ راهنمای تغییر نام کلن کلش اف کلنز

از سال ۲۰۱۲ تا حالا که بیش از ده سال از اولین نسخه این بازی می‌گذرد، همواره کلش آف کلنز به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری شناخته می‌شود.

آگوست سال ۲۰۱۲ بود که یک بازی جدید پا به دنیای بازی‌های موبایلی گذاشت و چیزی نگذشت که به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی تبدیل شد. در ابتدای راه کلش اف کلنز تنها برای سیستم ios و در دو کشور کانادا و فنلاند ارائه می‌شد. با توجه به استقبالی که از بازی جدید کمپانی supercell شده بود، یک سال بعد نسخه اندروید این بازی نیز به بازار عرضه شد. گفته می‌شود مراحل ساخت این بازی ۸ ماه به طول انجامیده که گویا پنج ماه پایانی آن به طور عجیبی خسته‌کننده بوده و فشار کاری زیادی را تحمیل کرده است.

به نظر می‌رسد تمام سختی‌ها نتیجه‌ داده‌اند و از سال ۲۰۱۲ تا حالا که بیش از ده سال از اولین نسخه این بازی می‌گذرد، همواره کلش آف کلنز به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری شناخته می‌شود. این بازی استراتژیک همچون بسیاری از بازی‌های این ژانر، محبوبیت بالایی دارد و توسط بسیاری از پلیرها در سرتاسر دنیا بازی می‌شود. در این مقاله به بازی کلش و مواردی از جمله تغییر نام کلن در کلش اف کلنز خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

کلن کلش اف کلنز

کلن در کلش اف کلنز چیست؟

پیش از آنکه به مسائلی از جمله تغییر نام کلن در کلش supercell بپردازیم، بهتر است با مفهوم کلن در این بازی آشنا شوید. کلن در لغت به معنای قبیله است و بدیهی است که در بازی کلش اف کلنز، درگیری‌های میان قبایل شکل می‌گیرند و بازی حول این محور خواهد چرخید. زمانی که اکانت خود را ساختید و وارد بازی کلش می‌شوید، در گوشه‌ای از مپ، قلعه‌ای را می‌بینید که clan castle نام دارد. این قلعه در واقع خرابه‌ای بیش نیست و نیاز به بازسازی خواهد داشت. برای آنکه از این مخروبه، یک قلعه بزرگ برای کلن خودتان بسازید، باید ۱۰ هزار سکه خرج کنید. به محض پرداختن این مقدار، با کیلک روی گزینه آپ، قلعه شما بازسازی می‌شود. در ادامه می‌توانید مراحل تغییر نام کلن کستل را انجام دهید تا آن را به قلعه اختصاصی خودتان تبدیل کنید.

پس از بازسازی قلعه باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید به تنهایی بازی کنید یا قصد تشکیل یا پیوستن به کلن را دارید. در گوشه سمت چپ بازی فلشی وجود دارد که باید از طریق آن، وارد صفحه چت گلوبال و چت کلن شوید. در صفحه چت گلوبال با تایپ کردن عبارت clan از طرف سایر افراد، به کلن‌هایی دعوت می‌شوید. توجه داشته باشید که بدون داشتن کلن کستل نمی‌توانید به کلن‌ها بپیوندید. پس از آنکه دعوتنامه‌ها در inbox شما ذخیره شد، می‌توانید با پذیرفتن دعوت پلیرهای دیگر به کلن‌های آن‌ها بپیوندید. در ادامه نکاتی درباره تغییر نام کلن کلش اف کلنز به شما گفته خواهد شد.

کلن در انواع بازی ها

هر آنچه که باید درباره کلن‌ها بدانید

نکاتی در رابطه با کلن‌ها وجود دارد که باید پیش از یادگیری تغییر اسم کلن در کلش رویال، از آن‌ها مطلع باشید. نخستین موردی که قصد پرداختن به آن را داریم، مزایای کلن در کلش آف کلنز است. حضور در کلن‌ها مزایایی دارد که به پیش‌برد هر چه بهتر بازی شما کمک خواهند کرد. در ادامه این مزایا را شرح داده‌ایم:

  • نخستین مزیت کلن در بازی کلش این است که می‌توانید از دوستانتان درخواست نیرو داشته باشید؛ یعنی علاوه بر سربازهای خودتان، امکان دریافت سربازهای کمکی برای پیروزی در نبردها وجود دارد. تعداد نیروهای کمکی به درجه کلن کستل شما بستگی دارد. کمترین تعداد نیروها ۱۰ و بیشترین آن‌ها ۳۵ سرباز هستند.
  • همچنین امکان اهدای نیرو نیز وجود دارد. اهدای نیرو برای شما مزایایی چون دریافت XP را به همراه دارد. مجموع این ایکس پی‌ها در نهایت لول شما را بالاتر خواهد برد.
  • از جمله مزایای دیگر کلن‌ها، امکان شرکت در کلن وار است. شما می‌توانید به همراه کلن خود، در جنگ‌های گروهی شرکت کنید و تجارب زیادی به دست آورید.

پیشنهاد ما به شما: فروش کلن کلش اف کلنز

یکی دیگر از نکاتی که بد نیست درباره بازی کلش اف کلنز بدانید، معایب آن است. البته باید بدانید که معایب کلن در مقایسه با مزایای آن تقریباً هیچ است. در صورت حضور در کلن‌ها باید به صورت مداوم در جنگ‌ها شرکت کنید و همچنین نباید قوانین کلن‌ها را زیر پا بگذارید. در صورتی که با این دو مورد کنار بیایید، معایب دیگری در کلن‌ها وجود ندارد.

بهترین روش تغییرنام کلن کلش اف کلنز

آموزش تغییر نام کلن کلش اف کلنز

حال وقت آن است که به تکنیک تغییر نام کلن کلش اف کلنز بپردازیم. بسیاری از افرادی که به تازگی این بازی را شروع کرده‌اند، ممکن است در گذاشتن اسم برای قبیله کلش با مشکل مواجه شوند. در ادامه قدم به قدم تغییر نام کلن در کلش supercell را شرح داده‌ایم.

  • ابتدا بازی را باز کنید و به قسمت settings بروید.
  • در قسمت تنظیمات، گزینه‌ای به نام change name یا همان تغییر نام وجود دارد، این گزینه را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد باید نام مورد نظر خود را وارد کرده و گزینه Continue را انتخاب کنید.

تغییر نام کلن کلش اف کلنز به همین راحتی انجام شد. باید بدانید که تنها یک بار اجازه دارید تغییر اسم کلن در کلش رویال را انجام دهید و برای دفعات بعد، باید به روش زیر اقدام کنید:

  • به قسمت تنظیمات رفته و گزینه Help and support را انتخاب کنید.
  • روی آیکون search کلیک کرده و سپس از قسمت پایینی صفحه، گزینه contact us را انتخاب کنید.
  • حال به صفحه ارسال ایمیل فرستاده می‌شوید.
  • در این قسمت باید ایمیلی به supercell ارسال کنید.
  • درخواست تغییر نام را به زبان انگلیسی نوشته و ارسال کنید.
  • پس از آن یک ایمیل اتوماتیک برای شما ارسال خواهد شد که اهمیت چندانی ندارد.
  • یک تا دو روز بعد، ایمیل تغییر نام کاربردی از جانب سوپرسل برای شما ارسال خواهد شد.

تغییر نام کلن کستل و تغییر اسم برای قبیله کلش را می‌توانید بارها و بارها به این روش انجام دهید. اگر به اطلاعات بیشتری درباره تغییر نام کلن کلش اف کلنز نیاز دارید یا آموزش تصویری تغییر نام کلن را می‌خواهید، سری به وب‌سایت آریا کلش بزنید. هر آنچه که درباره بازی کلش آف کلنز نیاز داشته باشید، در این وب‌سایت پیدا خواهید کرد.

آموزش تغییر نام کلن کلش اف کلنز

کلام آخر

در این مقاله به نحوه تغییر اسم کلن در کلش رویال و تغییر نام کلن کستل پرداختیم. برای آنکه اطلاعات بیشتری درباره بازی کلش اف کلنز به دست آورید، می‌توانید به وب‌سایت آریا کلش مراجعه کنید. آموزش تصویری تغییر نام کلن نیز در این وب‌سایت قرار داده شده است.

Share