لیست قیمت لوله و اتصالات مدل پلاستیکی آب و فاضلاب

پاساب یکی از معتبرترین توزیع کنندگان طیف گسترده ای از لوله و اتصالات با کیفیت از جمله لوله و اتصالات نیوپایپ و نیوفلکس است.

در این نوشته به بررسی لیست قیمت لوله و اتصالات مدل پلاستیکی خواهیم پرداخت. اتصالات در لوله کشی، لوله ها را به هم متصل می کند و به شما امکان می دهد لوله کشی خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. انواع مختلفی از اتصالات لوله پلاستیکی با اهداف مختلف مانند لوله کشی آب و همچنین تخلیه آب فاضلاب و باران وجود دارد. اگر می خواهید اطلاعات خود را در ضمینه لوله های پلاستیکی افزایش دهید، تا انتها همراه ما باشید!

قیمت لوله و اتصالات پلاستیکی

اتصالات لوله پلاستیکی انواع مختلفی دارد. قبل از اینکه به تفصیل آنها را مورد بحث قرار دهید، باید بدانید که اتصالات چیست. فیتینگ یک قطعه لوله جداشدنی است که دو لوله  را به هم متصل می کند. اتصالات برای عملیات مکانیکی از جمله فاضلاب و لوله کشی اعمال می شود. برای مشاهده لیست قیمت لوله و اتصالات نیوپایپ می توانید از سایت پاساب اقدام نمایید.

اتصالات پلاستیکی به عنوان اتصال دهنده نیز شناخته می شوند. اتصالات را می توان از مواد مختلف ساخته و بسته به سازنده متفاوت است.

انواع اتصالات لوله پلاستیکی

انواع مختلف اتصالات لوله پلاستیکی کاربردهای منحصر به فردی دارند. هنگام خرید اتصالات، به خاطر داشته باشید که هر اتصالات دارای تکرار و کاربردهای مختلفی هستند. اتصالات پلاستیکی را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

  • اتصالات پلاستیکی برای لوله کشی فاضلاب، در سیستم های زهکشی و سیستم های فاضلاب استفاده می شود.
  • اتصالات لوله کشی آب پلاستیکی

در زیر قیمت انواع رایج لوله و اتصالات مدل پلاستیکی آب موجود است.

قیمت سه راهی لوله پلاستیکی
اتصالات سه راهی پلاستیکی دارای سه انتهای هستند. یکی در یک زاویه عمود و دو در یک خط مستقیم. با یک سه راهی، می توانید یک خط را با اتصال ۹۰ درجه به دو قسمت تقسیم کنید یا دو خط را به هم وصل کنید. آنها در یک طراحی استاندارد هستند، به این معنی که تمام خروجی ها و ورودی ها دارای قطر یکسانی هستند. سه راهی ها معمولا در سازه های پلاستیکی و برای پروژه های لوله کشی استفاده می شوند.

قیمت چهار راهی لوله مدل پلاستیکی

چهار راهی ها مانند سه راهی هستند اما برای ایجاد یک اتصال استفاده می شوند. با این حال، با چهار راهی ها، این یک اتصال چهار لغزشی است. لوله ها در یک زاویه ۹۰ درجه به هم می رسند و شکل متقاطع یا پلاس را تشکیل می دهند. به این معنی است که یک ورودی و سه خروجی یا برعکس آن نیز قابل اجرا است. چهار راهی ها اغلب برای تقسیم جریان سیال در چهار جهت استفاده می شوند. آنها هنگام ایجاد چارچوب لوله پلاستیکی رایج هستند.

قیمت زانو پلاستیکی در لوله کشی

همانطور که از نام آن پیداست، اتصالات زانو معمولاً دارای خمیدگی ۴۵ یا ۹۰ درجه هستند. آنها برای منحرف کردن جهت یک سیستم لوله استفاده می شوند. هنگامی که یک پروژه لوله کشی دارید و باید چیزی را بچرخانید یا دور بزنید، یک زانویی پلاستیکی به شما کمک می کند تا خم شوید.

با این حال، زانوهای جانبی نه دو سر، بلکه سه انتهای دارند و به‌عنوان گوشه در یک پروژه کاملاً استفاده می‌شوند. بازار هر دو زانو را با انتهای جیب لغزنده و نسخه های نخی ارائه می دهد.

قیمت کوپلینگ پلاستیکی در لوله کشی

اتصالات کوپلینگ پلاستیکی نسبتا ارزان و ساده هستند. زمانی که یک لوله را به لوله دیگر یا یک لوله را به یک اتصالات متصل می کند، جفت می شود. در بسیاری از موارد، اتصال اغلب دائمی است. برخی از کوپلینگ ها به شما این امکان را می دهند که یک لوله کوچک را به یک لوله بزرگ وصل کنید و برعکس. کوپلینگ ها یا دارای انتهای نخی یا لغزنده هستند.

اتصالات شبیه کوپلینگ‌ها هستند، اما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان آن‌ها را به راحتی جدا کرد، برخلاف کوپلینگ‌هایی که به نوعی دائمی هستند. اتحادیه ها دارای یک حلقه در مرکز هستند که به عنوان جداکننده عمل می کند و از این رو امکان تخریب و نگهداری آسان را فراهم می کند.

کوپلینگ ها و اتصالات در اندازه ها و طرح های مختلف وجود دارند. آنها به طور کلی اتصالات کوتاه هستند زیرا وظیفه اصلی آنها اتصال دو قطعه است.

قیمت درپوش پلاستیکی

عملکرد اصلی درپوش ها متوقف کردن جریان است. بنابراین موقعیت آنها در انتهای خط لوله است. اگر خط لوله ای دارید که می خواهید بعداً با آن ادامه دهید، می توانید از یک درپوش برای توقف جریان استفاده کنید. همچنین دسترسی آسان به سیستم لوله کشی را در مواقع لزوم فراهم می کند. درپوش ها با یک سوکت یا انتهای نخ مادگی طراحی شده اند، به این معنی که آنها در اطراف یا خارج از لوله می روند.

دوشاخه ها درست مانند کلاهک ها عمل می کنند، اما جریان را در اتصالات متوقف می کنند، برخلاف درپوش هایی که جریان را در لوله متوقف می کنند. به این دلیل دوشاخه ها دارای سر نخ یا رزوه نر هستند زیرا داخل یک اتصالات قرار می گیرند.

قیمت اتصالات مهره ماسوره پلاستیکی

اتصالات فشاری از فشار برای سفت کردن اتصالات و در نتیجه جلوگیری از نشتی استفاده می کنند. اتصالات شامل سه قطعه است: بدنه، مهره و حلقه واشر. این نوع یراق آلات در صنایع مختلف و منازل از توالت فرنگی گرفته تا شیرآلات کاربرد دارد.

قیمت اتصالات چوپقی و بوشینگ پلاستیکی

آداپتورها به عنوان کوپلینگ های کاهش دهنده عمل می کنند. برای اتصال به اتصالات و لوله‌های با اندازه‌های مختلف، به تغییر نوع انتهایی لوله نیاز است.

از طرف دیگر بوشینگ بر روی اتصال لوله های با قطرهای مختلف با کاهش اتصالات تمرکز می کند. توجه داشته باشید که بوشن نمی تواند لوله را کاهش دهد. بوش ها از این نظر منحصر به فرد هستند که معمولاً رزوه ای هستند.

لیست قیمت انواع فلنج
آنها یک اتصال دیسک مانند هستند که دو سطح را به هم فشار می دهند و از این رو یک مهر و موم محکم ایجاد می کنند. این نوع اتصالات برای اتصال لوازم جانبی به لوله استفاده می شود. آنها معمولاً در پایه توالت استفاده می شوند. فلنج های پلاستیکی بیشتر از پیچ و مهره برای اتصال دو سطح استفاده می کنند و با سرهای لغزنده یا رزوه ای در دسترس هستند. آنها همچنین برای تقویت لوله ها استفاده می شوند و از این رو با PVC برنامه ساخته می شوند.

برای مشاهده لیست قیمت لوله و اتصالات نیوفلکس به سایت پاساب مراجعه کنید.

آیا اندازه های مختلف اتصالات لوله پلاستیکی موجود است؟

اتصالات لوله پلاستیکی در اندازه های مختلف وجود دارد. لوله ها و اتصالات PVC از یک سیستم اسمی برای اندازه استاندارد استفاده می کنند. معنی آن این است که تمام قسمت های یک اندازه با یکدیگر سازگار هستند. به عنوان مثال، تمام کانکتورهای پی وی سی ۱ اینچی بدون در نظر گرفتن برنامه زمانی آن، روی یک لوله ۱ اینچی قرار می گیرند.

هنگام کار با لوله ها و اتصالات PVC، اندازه اسمی باید نقطه تمرکز شما باشد. اتصالات PVC با کیفیت خوب را می توان حتی با مواد غیر پی وی سی نیز استفاده کرد. در چنین سناریویی، باید روی قطر بیرونی لوله تمرکز کنید و تعیین کنید که آیا با قطر داخلی کانکتور سازگار است یا خیر.

خلاصه
امروزه بازار انواع مختلفی از لوله و اتصالات پلاستیکی را درست مانند لوله های نیوپایپ و نیوفلکس ارائه می دهد. هر اتصال برای خدمت به هدف و کاربرد خاصی طراحی شده است که مزایا و معایب خود را دارد.

درست مانند بسیاری از اتصالات پلاستیکی، تولید کنندگان/توزیع کنندگان نیز چنین هستند. پاساب یکی از معتبرترین توزیع کنندگان طیف گسترده ای از لوله و اتصالات با کیفیت از جمله لوله و اتصالات نیوپایپ و نیوفلکس است. برای مشاهده لیست قیمت لوله و اتصالات پلاستیکی آب و فاضلاب در برندهای مختلف می توانید به فروشگاه لوله و اتصالات پاساب مراجعه کنید.

Share