لیگ دسته دوم فوتبال؛

پیروزی پرگل سپیدرود رشت در شیراز | ارتش سرخ گیلان حریف خود را درهم کوبید!

از هفته بیست و سوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم ایمان سبز شیراز و سپیدرود رشت در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پرگل پنج بر صفر به سود ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و سوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم ایمان سبز شیراز و سپیدرود رشت در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پرگل پنج بر صفر به سود ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.

در این بازی میثم حسین‌پور، میلاد پورمحسن، علی بیجاری، ماهان سروی، مهیار نوری، علیرضا ربیع‌زاد، ابوالفضل آذرنوشان، صالح غلامی، امیرحسین صالحی، سعید مرتضوی و رضا عاشوری برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین علی شریفی، عرفان شیروانی، سلمان پارسایی، علی غلامی، جواد جلالی، صادق اسفندیاری، رضا نظری، مصطفی رحمانی، علی عابدی پور، بابک عبداله زاده و محمد آل خمیس برای ایمان سبز شیراز بازی کردند.

ابوالفضل آذرنوشان، سعید مرتضوی و صالح غلامی به ترتیب در دقایق ۸، ۷۰ و ۷۵ همچنین صابر محمدی در دقایق ۸۰ و ۹۴ برای سپیدرود گلزنی کردند.

Share