خرّمی در دیدار با نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس:

لایروبی حدود ۷۰ کلیومتر از انهار آستانه‌اشرفیه | از تمامی ظرفیت‌های منابع آبی استفاده خواهیم کردهادی

خرّمی با اشاره به لایروبی حدود ۷۰ کلیومتر از انهار نیازمند به لایروبی در شهرستان آستانه‌اشرفیه تاکنون، افزود: طبق برنامه، لایروبی انهار تا پیش از شروع نشاء برنج ادامه خواهد یافت و تمامی ایستگاههای پمپاژ و چاههای عمیق شهرستان نیز مورد تجهیز و وارد مدار بهره برداری خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری و رسیدگی امور و بررسی مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه خویش در بخش آب با وحید خرّمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان ضمن ارائه گزارشی درباره وضعیت منابع آب استان به تشریع برنامه‌های این شرکت برای فصل زراعی جاری در شهرستان آستانه اشرفیه پرداخت و گفت با توجه به کاهش آورد آب سد سفیدرود، از تمامی ظرفیت‌های منابع آبی استفاده خواهیم کرد.

خرّمی با اشاره به لایروبی حدود ۷۰ کلیومتر از انهار نیازمند به لایروبی در شهرستان آستانه‌اشرفیه تاکنون، افزود: طبق برنامه، لایروبی انهار تا پیش از شروع نشاء برنج ادامه خواهد یافت و تمامی ایستگاه‌های پمپاژ و چاه‌های عمیق شهرستان نیز مورد تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری خواهند شد.

ابراهیم نجفی، نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر انجام لایروبی انهار و آب‌بندان‌ها و تجهیز و راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپاژ، خواستار انجام به موقع اقدامات مورد نیاز قبل از آغاز آبگذاری در فصل زراعی جاری شد.

Share