قفل باشگاهی و باورهای غلط در مورد امنیت و ضد آب بودن این محصولات

قفل الکترونیکی کمد باشگاه و استخر بهترین گزینه برای نصب به عنوان قفل کمد در رختکن مجموعه های ورزشی می‌باشد.

در سالهای اخیر بسیاری از باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی مجهز به قفل باشگاهی شده و این محصولات را جایگزین مدلهای قدیمی قفل کمد رختکن ها نمودند. از مهم‌ترین ویژگی که در مورد این محصولات از آن یاد می‌شود، امنیت بالای این قفلهاست. همچنین گفته می‌شود مدلهایی از قفل الکترونیکی کمد در بازار موجود است که در برابر رطوبت مقاوم بوده و نصب این مدل از قفلها در محیط های مرطوب، موجب افت کیفیت و کارایی آنها نمی‌شود.

در ادامه می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که آیا این قفلها می‌توانند امنیت لازم را برای مجموعه‌های ورزشی به وجود بیاورند و نصب آنها برای محیط هایی با رطوبت بالا درست است؟

برای مشاهده محصولات قفل باشگاهی کلیک کنید.

قفل باشگاهی

قفل الکترونیکی کمد باشگاه چیست؟

در واقع قفل برقی کمد یک نوع قفل دیجیتال و الکترونیکی است که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته طراحی و ساخته شده است. این قفل‌ها به راحتی جایگزین قفلهای مکانیکی نصب شده بر روی کمد رختکن ها می‌شوند و برای دسترسی به قفل و باز نمودن درب رختکن، دیگر نیازی به کلید مکانیکی نیست. در این محصولات با استفاده از روشهایی مانند کارت، مچ بند، اثرانگشت و رمز می‌توان این قفلها را باز نمود.

قفل باشگاهی یکی از تجهیزاتی است که امروزه در باشگاه های ورزشی و بدنسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قفلها علاوه بر افزایش امنیت، کاربری بسیار آسان دارد و دیگر دردسرهای گم شدن کلید را نخواهید داشت.

آیا نصب قفل الکترونیکی کمد باشگاه می تواند امنیت بالایی را برای مجموعه ورزشی فراهم آورد؟

نصب این قفلها بر روی کمد رختکن ها بسیار توصیه می‌شود و نسبت به مدلهای قدیمی دارای امنیت بالاتری هستند. قفل باشگاهی دارای مدلهای مختلفی هستند و هر قفل بسته به تکنولوژی ساخت و مدل دارای سطح امنیتی متفاوتی است. برخی از مدلها دارای سیستم ضد سرقت هستند و با وارد نمودن ضربه به این قفلها و دستکاری بیش از حد آلارم قفل به صدا در آمده و از سرقت جلوگیری می‌کند.

اما با این وجود نمی‌توان اطمینان صد در صد داد که با نصب این محصولات کسی نمی تواند درب کمد را باز نماید. اما با این حال امنیت قفل الکترونیکی کمد باشگاه نسبت به مدلهای مکانیکی بسیار بیشتر است.

قفل الکترونیکی کمد باشگاه

قفل باشگاهی ضد رطوبت

از دیگر ویژگی این محصولات که بسیار مورد اهمیت است خصوصا برای قفل‌هایی که به عنوان قفل استخری مورد استفاده قرار می‌گیرند و یا محصولاتی که قرار است در آب و هوای مرطوب نصب و مورد استفاده قرار گیرند، مقاومت در برابر رطوبت و یا حتی آب است. این قفلها نسبت به سایر مدلها دارای قیمت بالاتری هستند اما با نصب آنها دیگر مکانیزم عملکردشان در مواجه با آب و رطوبت دچار مشکل نشده و به راحتی قابل استفاده هستند. قفل برقی کمد استخر بهترین گزینه برای نصب در محیط های مرطوب است. اما این باور غلط را فراموش نمایید که این قفلها با قرار گرفتن در آب همچنان مورد استفاده هستند.

اگر از محصولات بی کیفیت بازار خریداری نمایید در مواجه با رطوبت دچار تغییر رنگ شده و بدتر از آن دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می‌شوند. همچنین ممکن است در باز و بسته نمودن درب با مشکل مواجه شوید.

محبوب ترین برند قفل استخری کدام است؟

از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات در زمینه قفل استخری، می توان به قفل روستیک اشاره نمود. قفل استخری روستیک در مدلهای متنوع در بازار موجود بوده که از پرفروش ترین محصولات در این زمینه می توان به مدل ۲۰۲۰ و ۱۰۲۰ اشاره نمود.

برای خرید انواع قفل استخری و باشگاهی روستیک، با قیمت مناسب می‌توانید با مجموعه ایران لاک تماس بگیرید. ۰۹۹۰۵۲۸۰۱۵۵

قفل دیجیتال ایران لاک

آشنایی با مشخصات قفل کمد باشگاهی

قفل الکترونیکی کمد باشگاه و استخر اولین و ارزان‌ترین تجهیزات مورد استفاده برای هوشمند سازی این مراکز به شمار می‌روند. این محصولات دارای مکانیزمی ساده بوده اما با این وجود می‌تواند امنیت بالایی را برای لوازم شخصی ورزشکاران فراهم آورد. نکته ای که در مورد این محصولات وجود دارد این است که علاوه بر مجموعه های ورزشی می‌توان از این قفل‌ها برای مکانهایی مانند رختکن مرکز درمانی، هتلها، رستوران ها و … نیز استفاده نمود. از مهم‌ترین مشخصات این محصولات که در هنگام خرید باید به آن دفت نمایید، این موارد است:

  • دارای روشهای دسترسی سریع، آسان و امن
  • امکان نصب سریع و آسان
  • امنیت بسیار بالا
  • امکان اتصال به نرم افزار مدیریت باشگاه
  • امکان غیر فعل نمودن کارتهای گمشده
  • ظاهر بسیار شیک و زیبا
  • امکان گزارش گیری در محصولات قفل آنلاین (قفل باشگاهی دارای دو مدل آنلاین و آفلاین است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.)
  • امکان باز نمودن قفل کمد توسط نرم افزار باشگاه

هر چه متریال مورد استفاده برای ساخت قفل باشگاهی دارای کیفیت بالاتری باشد، طول عمر قفل و کارایی آن هم افزایش می‌یابد. مورد بعدی که در هنگام خرید قفل برقی باشگاهی باید به آن دقت نمایید، طول عمر باتری است. در محصولات باکیفیت زمان تعویض باتری قفل هر ۳ سال یکبار است ولی در محصولات بی کیفیت شاید لازم باشد هر ۳ ماه اقدام به تعویض باتری نمایید.

آشنایی با انواع قفل الکترونیکی کمد

همان طور که اشاره شده قفل باشگاهی دارای دو مدل محبوب و پرکاربرد است:

  1. قفل آنلاین
  2. قفل آفلاین

قفل آنلاین نسبت به قفل آفلاین دارای امکانات بیشتر و محبوب تر است. برای نصب قفلهای آنلاین نیاز به سیم کشی است و می توان آنها را به سیستم و نرم افزار مدیریت باشگاهی متصل نمود. قفل آفلاین مدل ساده ای از قفل الکترونیکی کمد باشگاه است. در جدول زیر با مشخصات کامل این محصولات آشنا خواهیم شد:

مشخصات قفل آنلاین قفل آفلاین
نیاز به سیم کشی برای فعال نمودن قفل، اتصال به نرم افزار مدیریت باشگاه، امکان باز نمودن درب توسط کارت و نرم افزار، امکان کنترل تردد و گزارش گیری از رفت و آمدها، امکان استفاده از روشهای دسترسی با اثرانگشت عدم نیاز به سیم کشی، عدم اتصال به نرم افزار باشگاهی، دسترسی به قفل توسط کارت

قیمت قفل باشگاهی آنلاین نسبت به محصولات آفلاین گرانتر است و راه اندازی آن نیز پیچیده تر اما امکانات بیشتری را نسبت به قفل آفلاین در اختیار مدیریت مجموعه ورزشی قرار می‌دهد. در قفل‌های آنلاین امکان دسترسی به قفل با استفاده از روشهای بیومتریک مانند اثرانگشت وجود دارد در حالیکه در قفل های آفلاین این ویژگی وجود ندارد.

قفل کمد باشگاه

گیت کنترل تردد باشگاهی

یکی دیگر از امکانات مورد استفاده برای هوشمند سازی و مدیریت قوی باشگاه ها، استفاده از گیت تردد باشگاهی است. در این مدل از گیت‌های باشگاهی با استفاده از کارت RFID اجازه ورود به ورزشکاران به مجموعه ورزشی داده می‌شود. با استفاده از کارتهای RFID می توانید به سایر تجهیزات باشگاهی مانند بوفه نیز دسترسی داشته باشید.

جمع بندی

قفل الکترونیکی کمد باشگاه و استخر بهترین گزینه برای نصب به عنوان قفل کمد در رختکن مجموعه های ورزشی می‌باشد. این قفلها زیبایی و امنیت بالایی را برای مجموعه ورزشی شما فراهم می‌آورد. قفل روستیک از پرفروش ترین محصولات در زمینه قفل الکترونیکی کمد است. توصیه می شود برای استفاده از این محصولات به عنوان قفل کمد در استخرها از مدلهای ضد رطوبت استفاده نمایید. همچنین در مناطق با آب و هوای مرطوب باید در سالن های بدنسازی نیز از مدلهای ضد رطوبت خریداری نمایید.

قفل کمد باشگاه روستیک

شما می توانید این محصولات را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه ایران لاک خریداری نمایید. ۰۹۹۰۵۲۸۰۱۵۵

Share