تکنیک‌های تشخیص گاوصندوق خوب از روی ظاهر

هر یک از این گاوصندوق ها دارای کیفیت های متفاوتی است، که یکسری از کیفیت های فنی آن ها باید توسط یک کارشناس خبره گاوصندوق به شما گفته شود، و برخی دیگر از ویژگی  های آن هم از طریق مشاهده ظاهر گاوصندوق قابل تشخیص است.

در این مقاله آموزشی قصد داریم که در مورد تکنیک‌های تشخیص گاوصندوق خوب از روی ظاهر صحبت کنیم.

زمانی که شما به یک فروشگاه گاوصندوق جهت خرید محصول مراجعه می کنید، اولین موردی که مشاهده خواهید کرد ظاهر انواع صندوق های نسوز خانگی و اداری می باشد که هر کدام دارای طرح ها و رنگبندی های مختلفی هستند.

اما همانطور که می دانید هر یک از این گاوصندوق ها دارای کیفیت های متفاوتی است، که یکسری از کیفیت های فنی آن ها باید توسط یک کارشناس خبره گاوصندوق به شما گفته شود، و برخی دیگر از ویژگی  های آن هم از طریق مشاهده ظاهر گاوصندوق قابل تشخیص است که در این مقاله آموزشی قصد داریم که در مورد این ویژگی ها صحبت کنیم.

توجه » بعد از مطالعه این مقاله آموزشی برای دریافت مشاوره خرید انواع گاوصندوق های خانگی و اداری می توانید به وب سایت رسمی نمایندگی فروش انواع صندوق های ایرانی و خارجی به آدرس safekaveh.com  مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید.

تکنیک‌های تشخیص گاوصندوق خوب از روی ظاهر

تکنیک‌های تشخیص گاوصندوق خوب از روی ظاهر چیست؟

تکنیک‌های تشخیص گاوصندوق خوب از روی ظاهر را می توان با توجه به فاکتور های زیر اندازه گیری کرد:

  • توجه به استاندارد ul بر روی گاوصندوق
  • توجه به برند و شرکت تولید کننده گاوصندوق
  • توجه به درز بین درب و بدنه گاوصندوق
  • توجه به قفل گاوصندوق

توجه به استاندارد ul بر روی گاوصندوق:

برای این که شما بتوانید میزان کیفیت یک گاوصندوق را از روی ظاهر آن تشخیص دهید، ابتدا به اولین موردی که باید توجه نمایید داشتن استاندارد ul  بر روی درب و بدنه گاوصندوق می باشد.

Underwriter Laboratories (UL) یکی از قدیمی ترین شرکت های صدور گواهینامه ایمنی در سراسر جهان است، این گواهینامه محصولات، تسهیلات، فرآیندها یا سیستم ها را بر اساس استانداردهای کل صنعت تیید می کنند.

با انجام این کار، آنها بیش از بیست گواهینامه UL مختلف را برای طیف وسیعی از دسته‌ها صادر می‌کنند.

برخی از علامت‌های UL مختص یک کشور هستند و در کشورهای دیگر استفاده نمی‌شوند.

خدمات فهرست شده UL به تولیدکنندگانی داده می شود که محصولاتی را تولید می کنند که مطابق با استانداردهای UL هستند و به سازنده مجوز می دهد محصولات را آزمایش کند و علامت UL را خودشان اعمال کنند.

سرویس شناخته شده UL برای محصولاتی که برای تولید محصول دیگر استفاده می شوند اعمال می شود، که نشان می دهد استفاده از آن در تولید بعدی بی خطر است و علامتی نیست که روی محصول نهایی دیده شود.

سرویس طبقه‌بندی UL را می‌توان توسط سازنده‌ای بر روی محصولات قرار داد که محصولاتی را مطابق با استانداردهای UL می‌سازد و برای اطمینان از کیفیت و دقت، پیگیر UL است.

توجه به استاندارد ul بر روی گاوصندوق

 

توجه به برند و شرکت تولید کننده گاوصندوق:

مورد بعدی مربوط به نام برند و شرکت سازنده گاوصندوق می باشد، که شما باید سعی کنید محصولی را خریداری نمایید که این محصول توسط یک شرکت معتبر و شناخته شده تولید و روانه بازار گاوصندوق شده باشد

حال این شرکت می تواند یک شرکت ایرانی و یا یک شرکت گاوصندوق خارجی باشد.

در بخش زیر برخی از بهترین و معتبر ترین برند ها و کمپانی های ایرانی و خارجی تولید کننده گاوصندوق را به شما معرفی می کنیم که با خیالی آسوده می توانید از این شرکت ها محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

شرکت های معتبر ایرانی تولید کننده گاوصندوق:

 

  • شرکت صندوق نسوز کاوه
  • شرکت صندوق نسوز ایران کاوه
  • شرکت گنجبان
  • شرکت گنجینه مهر پارس
  • شرکت خرم
  • شرکت آرکا
  • شرکت آریا سیف
  • شرکت پاد پولاد ایرانیان

در بین شرکت های ایرانی شرکت گنجینه مهر پارس جز معتبر ترین کمپانی های ایرانی به حساب می آید، و شما می توانید لیست قیمت گاوصندوق گنجینه را استعلام نمایید.

همچنین شرکت گنجبان هم جز شرکت های قدیمی و صاحب برند ایرانی است که محصولات این شرکت را با نام تجاری صندوق های نسوز گنجبان در بازار می شناسند.

شرکت صندوق نسوز کاوه نیز با ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان خود نیز در راستای کمپانی های معتبر ایرانی قرار دارد.

شرکت های خارجی تولید کننده گاوصندوق:

  • شرکت کره ای نیکا
  • شرکت کره ای بامیل
  • شرکت کره ای ایگل
  • شرکت ژاپنی آیکو
  • شرکت روستیک
  • شرکت لوسل و غیرهآآیکو

این شرکت ها نیز جز معتبر ترین کمپانی های خارجی هستند که شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید از این شرکت ها نمایید.

در بین این شرکت های خارجی محصولات شرکت ژاپنی آیکو نیز از کیفیت بالاتری نسبت به شرکت های رقیب برخوردار است.

توجه به درز بین درب و بدنه گاوصندوق:

یک گاوصندوق خوب و با کیفیت بایستی بین درب و بدنه آن هیچ فاصله‌ای وجود نداشته باشد؛ به این خاطر که در زمان آتش سوزی یا سیل، زلزله و غیره به داخل گاوصندوق نفوذ نکند.

یکی از مهم‌ترین تکنیک‌ های تشخیص یک گاوصندوق خوب از روی ظاهر، درز بین درب و بدنه است؛ زیرا از بروز سرقت به وسیله دیلم و دریل جلوگیری می‌کند.

جنس ورق به کار رفته شده در ساخت گاوصندوق برای درب و بدنه بسیار مهم است.

در ضمن میزان بتن استفاده شده و عیار آن مسلح بودن یا نبودن آن و تاثیر مستقیمی در بالا و پایین بدنه گاوصندوق دارد.

توجه به قفل گاوصندوق:

یکی دیگر از فاکتور های تشخیص گاوصندوق خوب از روی ظاهر مربوط به قفل گاوصندوق است، معمولا اگر برای مشتریان بحث امنیت گاوصندوق حائز اهیمت باشد، که در ۹۰ درصد موارد اینچنین است باید مشتریان گاوصندوق های خریداری نمایند که دارای قفل دیجیتالی هوشمند و اثر انگشتی باشد.

ضمنا توجه داشته باشید که لیست خرید گاوصندوق برای صندوق هایی که قفل آن ها به صورت دیجیتالی و اثر انگشتی می باشد معمولا این محصولات دارای قیمت بالاتری هم هستند، اما صندوق های دارای قفل مکانیکی و دستی دارای قیمت ارازان تری می باشند.

معمولا گاوصندوق ها دارای دو نوع قفل هستند:

  • قفل دیجیتالی و اثر انگشتی
  • قفل مکانیکی و دستی

قفل های مکانیکی و دستی که از نظر امنیت در سطح خیلی پایینی هستند و معمولا برای نگهداری اشیا و مدارکی کم ارزش از گاوصندوق هایی با قفل دستی و مکانیکی استفاده می شود.

اما گاوصندوق های دیجیتالی هوشمند و اثر انگشتی که دارای ضریب امنیتی بسیار بالاتری هستند از آن ها برای نگهداری پول نقد، سکه، طلا، اشیای قیمتی، مدارک مهم و با ارزش و غیره استفاده می شود.

پس طبیعتا اگر بحث امنیت دارای اولویت بالایی برای شما می باشد باید اقدام به خرید گاوصندوق هایی نمایید که قفل آن ها دیجیتالی و اثر انگشتی می باشد.

ضمن این که برای برخی از مکان های خاص مانند طلافروشی ها، صرافی ها و بانک ها شما باید گاوصندوق هایی را خریداری نمایید که این محصولات دارای قفل های ۳ مرحله ای باشند.

Share