مقایسه فروشگاه‌های محصولات دریایی در ایران

در این متن در نظر داریم بهترین فروشگاه‌های محصولات دریایی در ایران را به شما معرفی کنیم که شما هم از این حس سردرگمی بیرون آمده و بهترین خرید آنلاین را داشته باشید.

برای خریداران همیشه پیدا کردن بهترین فروشگاه آنلاین محصولات دریایی یک چالش بزرگ بوده است. خیلی از آن‌ها تلاش کرده‌اند با آزمون و خطا کردن و خریدهای مختلف از فروشگاه‌های متنوع، بالاخره در نقطه‌ای، بهترین فروشگاه را پیدا کنند و در نهایت به آن وفادار مانده و حتی فروشگاه ایدئال خود را به دیگر دوستان و آشنایان نیز معرفی کنند. اما ما راه بهتری داریم. شاید وقت آن است که پول خود را نگه داشته و آن را برای سعی و خطاهای مختلف دور نریزید. بهترین راه این است که ابتدای مسیر، فروشگاه نلاین مورد نظرتان را پیدا کنید. در این متن در نظر داریم بهترین فروشگاه‌های محصولات دریایی در ایران را به شما معرفی کنیم که شما هم از این حس سردرگمی بیرون آمده و بهترین خرید آنلاین را داشته باشید.

لیست فروشگاه‌هایی که به شما معرفی خواهند شد عبارتند از:

معرفی کامل و جامع فروشگاه اسبک‌ماهی

فروشگاه اسبک‌ماهی یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین ماهی جنوب است. فروشگاه اسبک ماهی با تنوع چشم‌گیر محصولات دریایی توانسته است جای خود را در میان فروشگاه‌های آنلاین فروش ماهی و میگو به خوبی، در میان مشتریان، باز کند. آنچه که برای فروشگاه اسبک‌ماهی یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود، قیمت پایین محصولات نسبت به دیگر فروشگاه‌های آنلاین فروش محصولات دریایی است، چرا که در این فروشگاه واسطه‌ها به کلی حذف شده‌اند و خریداران به صورت مستقیم از صیادان خرید می‌کنند. نکته‌ی قبل توجه درباره فروشگاه اسبک‌ماهی تازه بودن و صید روز بودن محصولات است. همچنین این امکان برای شما خریداران فراهم شده است که محصول را به صورت پاک شده درب منزل تحویل بگیرید. به عبارتی تمامی محصولات بلافاصله پس از صید از دریا پاک شده و بعد از تمیز شدن در یخدان قرار گرفته و برای شما ارسال می‌شوند. لازم است این موضوع را نیز بدانید که موقعیت جغرافیایی شما اصلا یک چالش نیست. چرا که با خرید از فروشگاه اسبک‌ماهی هر کجای ایران که باشید می‌توانید محصولات را به صورت تازه و پاک شده درب منزل تحویل بگیرید. نکات شگفت‌انگیز این فروشگاه تمام نشده است. فروشگاه اسبک‌ماهی علاوه بر محصولات دریایی امکان خرید میوه‌های کمیاب جنوب، ترشی‌های محلی و حتی ادویه‌ها را نیز برای شما فراهم کرده است. کافی است که سری به این فروشگاه بزنید، می‌بینید که درست مانند یک فروشگاه واقعی دست شما را در خرید باز گذاشته و می‌توانید یک خرید مطمئن داشته باشید.

پس اگر بخواهیم مزایای فروشگاه آنلاین اسبک‌ماهی را در چند کلمه خلاصه کنیم، می‌توان گفت:

  1. ۱. تنوع بی‌نظیر ماهی‌ها و میگوهای جنوب
  2. ۲. دسترسی به میوه‌ها، ادویه‌ها و ترشی‌های محلی جنوب
  3. ۳. امکان پاک کردن محصولات دریایی
  4. ۴. تازه بودن و صید روز بودن محصولات
  5. ۵. امکان ارسال بلافاصله پس از صید
  6. ۶. امکان ارسال به سرتاسر ایران

در نهایت می‌توان گفت فروشگاه اسبک‌ماهی به خوبی نشان داده است که رضایت مشتریان برایش اولویت بوده و آن‌چه که اهمیت دارد، بازگشت شما به سمت فروشگاه است. پس با اطمینان خاطر خرید کنید.

معرفی کامل و جامع فروشگاه آنلاین‌ماهی

آنلاین ماهی یک توزیع کننده و عمل‌آوری کننده‌ی غذاهای دریایی تازه (fresh) با سرویس‌دهی کامل است. آنلاین ماهی در خصوص تازگی و کیفیت بالای منابع غذاهای دریایی به خود می‌بالد. آن‌ها اعتقاد دارند که مواد غذایی تازه، طعم، مزه غذا و سرویس‌دهی مناسب می‌تواند موجبات افزایش سطح سلامت افراد را فراهم سازد. تلاش آن‌ها، ارائه با کیفیت‌ترین خوراکی‌های دریایی است که دارای تفاوت‌های قابل توجه و منحصر به فرد باشد و نه تنها رضایت مشتریان از نظر و مزه و تازگی محصولات برای آن‌ها حائز اهمیت است ، بلکه ادامه‌دار بودن رساندن محصولات جدید و متفاوت نیز برایشان بسیار با ارزش خواهد بود.

اگر به فروشگاه آنلاین ماهی مراجعه کنید می‌بینید که تمامی محصولات به خوبی دسته‌بندی شده و امکان خرید را برای شما بسیار راحت کرده است. سردرگمی در فروشگاه آنلاین ماهی وجود ندارد. چرا که بلافاصله پس از سرچ اسم این فروشگاه، لینک اصلی شما را وارد فروشگاه کرده و می‌توانید تمامی محصولات را با دسته‌بندی مناسب در همان صفحه مشاهده کرده و دکمه‌ی خرید را بزنید. همچنین آنچه که درباره این فروشگاه مزیت محسوب می‌شود امکان خرید ماهی پاک شده است که معمولا افرادی که دوست ندارند خودشان ماهی را پاک کنند، از این ویژگی بی‌نظیر استقبال خواهند کرد. این فروشگاه نیز امکان ارسال به سراسر ایران را دارد و می‌توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید.

پس اگر بخواهیم ویژگی‌های فروشگاه آنلاین ماهی را در چند خط خلاصه کنیم باید بگوییم:

۱-    تنوع بالای محصولات دریایی

۲-    امکان خرید ماهی پاک شده

۳-    امکان ارسال به سرتاسر ایران

معرفی کامل و جامع فروشگاه آنلاین ماهی‌خان

تیم ماهی خان با تجربه ۳۰ سال فروش آبزیان دریایی در جنوب کشور و شهر بندرعباس و همچنین فروش و ارسال عمده به سراسر کشور، تلاش نموده است با ساختن تیمی قوی و بزرگ متشکل از افراد خبره در زمینه فروش اینترنتی و تسهیلات مربوط به آن  و افراد با تجربه در زمینه فروش آبزیان دریایی، زمینه‌ساز خدمت‌رسانی و ارائه با کیفیت‌ترین و متنوع ترین و تازه‌ترین آبزیان دریایی جنوب کشور و ارسال سریع و آسان آن به منازل شما باشد.

فرآیند تهیه و توزیع محصول در فروشگاه ماهی‌خان بدین شکل است. این فروشگاه، قراردادی طولانی مدت با قایق‌ها و لنج‌های منطقه جنوب دارد و آبزیان تازه صید شده را صبح زود و قبل از طلوع آفتاب از صیادان تحویل گرفته و به سرعت توسط خودروهای  مخصوص حمل آبزیان بارگیری می‌کند و با پودر یخ، باکیفیتی ایده آل نگهداری می‌کند. .همزمان کارمندان در دفتر فروش بصورت مداوم پاسخگوی مشتریان عزیز هستند و سفارشات را ثبت می‌کنند و با توجه سفارش مدنظر چه از طریق سایت، آپ، واتس‌آپ ،تلگرام  و اینستاگرام ماهی‌خان و همچنین تماس تلفنی، محصولات به دلخواه مشتریان فرآوری می‌شود و در زیباترین و با‌کیفیت‌ترین حالت بسته‌بندی می‌شود و با پست هوایی  به دست شما می‌رسد.

پس اگر بخواهیم ویژگی‌های مثبت فروشگاه آنلاین ماهی‌خان را در چند کلمه خلاصه کنیم می‌رسیم به:

  1. تنوع بالای محصولات دریایی
  2. تازگی محصولات دریایی
  3. امکان ارسال محصولات به سرتاسر ایران

در نهایت این شما هستید که باید با توجه به نیاز خود فروشگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

Share